Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی که سال گذشته به عنوان یکی از دستیاران یحیی گلمحمدی در کادر فنی تیم فوتبال پدیده شهرخودرو حضور داشت، امروز اخباری مبنی برکنار گذاشتنش  از این تیم منتشر شد.

در این خصوص الهامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: اولا که من قراردادی با پدیده نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک ماه پیش من به فرهاد حمیداوی مالک  پدیده شهر خودرو و قائم مقام باشگاه  اعلام کرده بودم به دلیل پاره‌ای از مشکلات نمی‌توانم برای سال بعد در خدمت این تیم باشم.

مربی فصل گذشته پدیده شهر خودرو ادامه داد: نمی‌دانم دلیل این که این خبر امروز منتشر شده است، چیست؟ من یک سال خیلی خوب را در مشهد تجربه کردم و از شخص یحیی گلمحمدی باید تشکر کنم و امیدوارم سال آینده چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند. اما من با پدیده قرارداد نداشتم که کنار گذاشته شوم.

او درباره اینکه وقتی قراردادی با پدیده نداشته است، چگونه از تیم کنار گذاشته شده، خاطرنشان کرد: من هم نمی‌دانم وقتی قرارداد ندارم این کلمه‌ی کنار گذاشتن برای چیست؟ دلیلش را هم نمی‌دانم اما من ماه‌های قبل به باشگاه پدیده اطلاع داده بودم که سال آینده نمی‌توانم در کنارشان باشم. من رفتنم از پدیده را به سرآسیابی قائم مقام باشگاه اطلاع داده بودم.

الهامی در خصوص اینکه سال بعد در چه تیمی مربی گری خواهد کرد گفت: صادقانه بگویم که با ۲ تیم لیگ برتری مذاکره کرده ام و تا حدود زیادی بحث قراردادم با این تیم‌ها مشخص است و قراردادی با پدیده نداشتم، اما با این حال از همه مدیران تیم فوتبال پدیده تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

رحمتی با پدیده توافق کرد

حمیداوی: انگار هیچ منعی برای سرخابی‌ها وجود ندارد

برزیلی‌ها در راه مشهد

انتهای پیام/

واکنش الهامی به کنار گذاشتنش از تیم فوتبال پدیده شهر خودرو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری یک نیمه‌ای هوادار مقابل پیکان

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و هوادار در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال با برتری تیم میهمان همراه بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پیکان و هوادار از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود هوادار به پایان رسید.

اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست

 

در این نیمه محسن سفید چقایی (20) و یونس شاکری (28) برای هوادار و محمدحسین آزاده (30) برای پیکان موفق به گلزنی شدند.

قضاوت این دیدار برعهده فرزاد منصوری است که در نیمه اول مسابقه علی قربانی و فرشید اسماعیلی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده
  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند + فیلم
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند
  • متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند
  • پدیده کشتی ایران، آرش یوشیدا را حذف کرد
  • سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است
  • برتری یک نیمه‌ای هوادار مقابل پیکان
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین