Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردهمایی توجیهی و افتتاحیه طرح ملی اوقات فراغت در شهرستان پارس آباد با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و مدیران مسئولان کانون های مساجد در محل سالن اجتماع فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، عصر (21 خردادماه) گردهمایی توجیهی و افتتاحیه طرح ملی اوقات فراغت در شهرستان پارس آباد با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و مدیران مسئولان کانون های مساجد در محل سالن اجتماع فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از این آئین نیز جلسه شورای هماهنگی کانون های مساجد با حضور فرماندار و روسای ادارات این شهرستان در سالن اجتماع فرمانداری برگزار شد.

 

«نادر سقاء» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و «مجتبی هاتف» رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد سخنرانان این مراسم بودند.

 

این گردهمایی با حضور 60 نفر از مدیران مسئول کانون فرهنگی هنری مساجد مناطق شهری و روستایی شهرستان پارس آباد برگزار شد.

 

ارائه بسته های فرهنگی و توضیحات مبسوط در خصوص اجرای برنامه های اوقات فراغت در کانون ها از جمله برنامه های این آئین بود.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان مجلس استان بوشهر اردبیل مسجد روزنامه دهه کرامت صنایع دستی شیراز مریم داوری اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت برنامه های غنی سازی اوقات فراغت طرح غنی سازی اوقات فراغت شهرستان پارس آباد اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور با حضور معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان و مدیرکل دفتر شناسایی و هدایت مستعدان برگزار می‌شود.
اعلام برنامه‌های آینده، ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده، آشنایی با برخی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌ها و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ از مهمترین موضوعات این گردهمایی است که روز دوم اردیبهشت از ساعت  ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰ با حضور نمایندگان مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و فارس به صورت برخط برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • گردهمایی فعالان هنری مساجد مازندران
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه