Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت شهروندان خط قرمز ناجا است و با اقتدار تمام با جرائم خشن برخورد می‌شود.به گزارش بلاغ، سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در مراسم معرفی فرمانده انتظامی استان فارس، اظهار داشت: استان فارس با توجه به ویژگی‌‌ها و گستردگی جایگاه مهمی در زمینه تصمیمات مهم کشوری دارد و شان مردم این استان امنیتی مثال زدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با مجاهدت‌‌های انجام شده در سال‌‌های گذشته و به همت مردم و مسئولان شاهد امنیتی خوب در استان هستیم، افزود: جرائم خشن در برخی از سال‌‌ها به 35 فقره نیز می‌‌رسید که امروز با تلاش‌ ها و هوشمندی و درایت مسئولان به کمتر از 20 فقره رسیده است.

اشتری تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز ناجا است و با اقتدار تمام با جرائم خشن برخورد می‌شود.

فرمانده ناجا ایجاد ناامنی در کشور‌های سوریه و عراق را نمونه‌ای از آشوب‌گری‌ های آمریکا دانست و ادامه داد: در موقعیتی قرار داریم که به لحاظ شرایطی که آمریکایی‌ ها دارند و چه جنایت‌ هایی که انجام دادند در تلاش هستند در کشور ناامنی ایجاد کنند که به حول قوه الهی و هوشیاری مردم تمامی توطئه‌‌ها خنثی شد و افتخار جمهوری اسلامی این است که امنیت در کشور حاکم است.

اشتری با اشاره به شهادت امام جمعه شهرستان کازرون و دستگیری قاتل در کمتر از 4 ساعت، گفت: مردم با ناجا و در برابر هر گونه نا امنی مقابله می‌کنند و نیروی انتظامی با قدرت اطاعلاتی اجازه نمی‌دهد آرامش، آسایش و امنیت مردم به مخاطره بیفتد.

وی با اشاره به عملیات‌‌های متعددی که در سطح کشور انجام می‌شود، بیان کرد: آمار کشف جرائم به وقوع در استان فارس رضایت‌مندانه است.

اشتری بیان کرد: در حوزه اقتصادی برای محقق شدن شعار سال(رونق تولید) با کالای قاچاق مقابله می‌کنیم و مانع ورود و خروج این کالای خواهیم شد و جزو اولویت‌ها در استان است.

فرمانده ناجا از ارتقاء فرهنگی و کاهش سوانح رانندگی در سطح استان در یک ساله اخیر خبر داد و تصریح کرد: در این مدت شاهد کاهش مرگ حدود 75 نفر از هم وطنان‌مان بوده‌ایم که این نشان از برنامه ریزی دقیق نیروی انتظامی است.

اشتری با اشاره به اینکه هر گامی برداشته می‌شود جهت آرامش مردم بوده و نیروی انتطامی در خدمت مردم هست، اظهار کرد: اعتماد مردم به نیروی انتطامی بالاترین سرمایه برای ناجا است.

وی با اشاره به هشت و هزار و 855 کیلومتر مرز، گفت: مسئولیت مرز با نیروی انتطامی است و این نارگان با ده‌ها نفر ظرفیت امروز در تلاش برای امنیت شهروندان هستند.

در این مراسم از خدمات و تلاش‌‌های مجاهدانه 5 ساله سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتطامی فارس تقدیر و سردار سرتیپ دو رهام بخش حبیبی به عنوان فرمانده انتظامی استان فارس انتخاب و معرفی شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش: نسل جدید پهپاد و موشک پدافندی در راه است

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نسل جدید سامانه های پهپادی و موشکی نیروی پدافندهوایی ارتش با قابلیت های به روز و پیشرفته در سال جاری رونمایی می شود.

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از گروه پدافند هوایی شهید کشاورزی جاسک بازدید و توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه مهمترین راهبرد نیروی پدافند هوایی ارتش تولید امنیت پایدار است، اظهار داشت: تولید امنیت با شعار و حرف عملی نمی‍شود و مستلزم تلاش جهادی و هدفمند است.

امیرسرتیپ صباحی فرد با تاکید بر اینکه در سایه امنیت پایدار است که زمینه رشد و پیشرفت در تمامی عرصه‍ها در داخل کشور ممکن و محقق می‍شود ابراز داشت: پدافند هوایی خط مقدم دفاع از کشور و تضمین کننده امنیت پایدار  برای میهن و نظام اسلامی است.

امیرسرتیپ صباحی فرد گفت: نسل جدید سامانه های پهپادی و موشکی نیروی پدافندهوایی ارتش با قابلیت های به روز و پیشرفته در سال جاری رونمایی می شود.

دیگر خبرها

  • ارتش: نسل جدید پهپاد و موشک پدافندی در راه است
  • تاکیدامام جمعه بوکان بر هوشیاری و اتحاد مسلمانان دربرابر توطئه های دشمنان
  • محفل انس با قرآن کریم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در رشت برگزار شد
  • روایت فرمانده نیروی دریایی ارتش از توطئه دشمنان علیه ایران با استفاده از روش های جاسوسی و نفوذ
  • فرمانده نیروی دریایی: دشمن دائماً در حال توطئه است
  • هیچگاه از توطئه‌های دشمنان غافل نیستیم
  • امیر صباحی فرد: هیچگاه از توطئه‌های دشمنان غافل نیستیم
  • بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از جزایر ایرانی خلیج فارس
  • «محفل امام حسنی ها» توطئه ها و تبلیغات دشمن را خنثی کرد
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است