Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: مجموعه مدیریت ورزش ایران در شرایط آرمانی و هماهنگی کامل کار می کند.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی فر در حاشیه نشست صمیمی پیشکسوتان با سید حسن خمینی و مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بیان کرد: بارها مزاحم دوستان شدیم و صحبت‌های زیادی داشته ایم. سید حسن خمینی همیشه به عنوان حامی ورزشی‌ها حضور موثری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز با حرکت خوبی که انجام شده و موزه تاسیس شد پیشکسوتان چندین مرتبه یادبودهای خود را به موزه اهدا کردند. من باید صمیمانه از نمایندگان مجلس و هاشمی طبا که استاد من است هم تشکر کنم.
او ادامه داد: چندین بار گفته ام تاسیس موزه سه دهه جزو آرزوهای ورزشی‌ها بود اما با اهتمام برادرم صالحی امیری این اتفاق افتاد و فرصتی است که با افتخار به گذشته و امید به آینده ، ورزش را مدیریت کنیم. مجموعه مدیریت ورزش کشور در شرایط آرمانی و هماهنگی کامل کار می‌کند تا هم افتخار آفرینی کند و هم موجبات شادی مردم را فراهم کند. قهرمانان ما در ماه‌های اخیر در رویدادهای بین المللی توانستند بدرخشند. سال ۹۷ هم سال تاریخی پر رویداد و به یادماندنی بود. امیدواریم در سال ۹۸ هم بیشتر رویدادها منتهی به کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک شود و افتخارآفرین باشیم.

سلطانی فر همچنین گفت: بعد از ۵۰ سال از تاسیس سازمان تربیت بدنی و ورزش کشور و بعد از ادغام سازمان تربیت بدنی و جوانان قرار بود بعد از ۶ ماه لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش تصویب شود که مانده بود. از دو سال و نیم قبل پیشنهاد را به دولت بردیم که تصویب شد و پس از بررسی در دولت از دو روز قبل وارد صحن مجلس شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسلمان آمریکایی مجموعه نفیس تمبر خود را به موزه حرم مطهر رضوی اهدا کرد

محمدحسین یزدی نژاد مسئول گنجینه تمبر، اسکناس و سکه آستان قدس رضوی گفت: تمبر‌ها مربوط به بیش از ۱۰۰ کشور اروپایی، آسیایی و آفریقایی جهان از جمله آلبانی، اسپانیا، عجمان و فجیره از شیخ نشین‌های امارات، جزیره آنتیگوا، باربادوس، برمودا، جزایر کیپ ورد، جزایر کایمان، جمهوری آفریقای مرکزی، جزایر کومور، گرانادا، مجارستان، لیختن اشتاین، مالاگاسی و جزیره موریسسنت لوسیا است.

وی با بیان این که قدیمی‌ترین تمبر این مجموعه متعلق به سال ۱۸۷۰ است افزود: عناوین برخی از تمبر‌های این مجموعه نمایشگاه پان آمریکا ۱۹۰۱، سیصدمین سال ورود پدران روحانی به آمریکا ۱۹۲۰، دویستمین سال تولد جرج واشنگتن ۱۹۳۲، یکصد و پنجاهمین سال اعلامیه صلح بعد از جنگ استقلال، یکصد و پنجاهمین سال قانون اساسی آمریکا ۱۹۳۷، و هشتادمین سال پست سریع السیر پونی ۱۹۴۰ است.

وی اظهار کرد: کارت پستال، پاکت نامه، پاکت مهر روز، نامه، اسکناس، آلبومی از سکه‌های طلا، مس، نیکل از حکام محلی هند و شاهان حیدرآباد دکن از حدود ۴۰۰ سال پیش تا ۱۹۴۸ میلادی از دیگر نفایس فرهنگی است که از سوی این مسلمان مقیم امریکا به موزه رضوی اهدا شد.

موزه‌های حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) شامل سه موزه قرآن و نفایس، فرش و موزه مرکزی و ۱۶ گنجینه مختلف است که حدود هشت هزار قلم اشیای موزه‌ای در آنها نگهداری می‌شود.

موزه مرکزی آستان قدس رضوی با گنجینه‌های تاریخ حرم مطهر رضوی، تمبر، سکه و اسکناس، ساعت، نجوم، ظروف، اسلحه، هنر‌های تجسمی و آبزیان در صحن کوثر حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اگر می‌خواهید کمتر استرس داشته باشید بیشتر ورزش کنید
  • «موزه دین و زندگی» در بلوار پیامبر اعظم (ص) ایجاد می‌شود
  • موزه تخصصی تخت جمشید توسعه می‌یابد
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • موزه خوشنویسی در سعدالسلطنه راه‌اندازی شود
  • مسلمان آمریکایی مجموعه نفیس تمبر خود را به موزه حرم مطهر رضوی اهدا کرد
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی
  • اهدای ۱۰ هزار قطعه تمبر مسلمان آمریکایی به موزه رضوی
  • ورزش می‌تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند‌