Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@16:00:40 GMT

مدرسه عترت قرچک به چرخه آموزشي بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۵۰۵۸

مدرسه عترت قرچک به چرخه آموزشي بازگشت

خبرگزاري آريا-شهردار قرچک از بازگشت مدرسه عترت به چرخه آموزشي شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا از قرچک، محسن خرمي شريف دراين‌باره به خبرنگاران گفت: با توجه به مشکل مدرسه عترت در کميسيون ماده 5 با همکاري شهرداري قرچک اين مشکل رفع شد.
وي افزود: مالک اين مدرسه در سال گذشته به دادگاه طرح شکايت کرده بود که مدرسه عترت را از دستگاه آموزشي خارج کند و دادگاه رأي به قلع‌وقمع اين مدرسه حکم داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين مدير شهري خاطرنشان کرد: با مطرح‌شدن اين خبر در جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان، اين مسئله از سوي شهرداري و شوراي اسلامي شهر قرچک پيگيري شد که بعد از کش و قوس‌هاي فراوان در کميسيون ماده 5 که اين کميسيون براي بررسي و تصويب طرح‌هاي تفصيلي شهري و تغييرات آن‌ها در هر شهر است، اين مدرسه از مدار قلع‌وقمع خارج و به چرخه آموزشي بازگشت.
محسن خرمي شريف گفت: شهرداري و شوراي اسلامي شهر قرچک هميشه و همه حال کمک‌حال آموزش و پرورش و تعليم تربيت است و تاکنون کمک‌هاي شاياني به نهاد مقدس کرده است.
شهردار قرچک در پايان با اشاره به اينکه در جهت مدرسه‌سازي تاکنون شهرداري زميني‌هاي مناسب و خوبي به آموزش و پرورش داده است، خاطرنشان کرد: انشا الله به حول قوه الهي در آينده نزديک توسط شهرداري و شوراي اسلامي شهر قرچک زميني جهت ساخت مدرسه به دستگاه آموزشي شهرستان واگذار خواهد شد.
گفتني است، روز گذشته در هشتمين جشنواره خيرين مدرسه‌ساز شهرستان قرچک که با حضور مسئولين برگزار شد از محسن خرمي شريف شهردار به جهت حمايت و کمک به آموزش و پرورش تجليل به عمل آمد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدرسه عترت قرچک چرخه آموزشي بازگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ صحرايي افزود: مدارس جايگاه تحقق عدالت آموزشي است و سهم دانش آموزان مناطق محروم براي ورود به مدارس خاص بايد بيشتر شود.

وزير آموزش و پرورش با اشاره به اينكه امكانات مدارس بايد بين همه دانش آموزان مناطق مختلف كشور تقسيم شود اظهار داشت: رئيس جمهور محترم بر ارتقاي كيفيت و تقويت مدارس دولتي تاكيد دارد و بايد تلاش كنيم كيفيت آموزشي و تربيتي مدارس دولتي را ارتقا دهيم اين امر با همكاري و همراهي معلمان ميسر مي‌شود.

وي با اشاره به ضرورت تقويت مدارس دولتي ابراز داشت: تامين نيروي مورد نياز مدارس دولتي، تهيه و تدوين برنامه عملياتي براي تقويت و ارتقاي مدارس دولتي، ارزيابي مستمر عملكرد مدارس دولتي، طراحي استانداردهاي تقويت مدارس دولتي و تدريس معلمان خاص در اين مدارس از جمله مواردي است كه بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

وزير آموزش و پرورش در ادامه تاكيد كرد: هدف اصلي ما در آموزش و پرورش، تقويت جايگاه مدرسه است براي تقويت و ارتقا جايگاه آن بايد برخي از محدوديت‌ها را بر داشته واختياراتي را به اين مدارس تفويض كنيم.

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان