Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@14:37:44 GMT

۱۸۰ کاشانی داوطلب خادمیاری امام رضا(ع)

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۵۲۳۱

۱۸۰ کاشانی داوطلب خادمیاری امام رضا(ع)

کاشان _ مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان گفت: دومین دوره آموزشی توجیهی خادمیاری این دفتر با حضور ۱۸۰ خادمیار رضوی از منطقه شمال استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، حجت‌الاسلام مهدی بصیرتی در جمع با خبرنگاران، اظهار کرد: دومین دوره آموزشی خادمیاری این دفتر با شرکت ۵۰ خادمیار خواهر و ۱۳۰ خادمیار برادر از شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، اردستان، نطنز، نائین و بادرود در مدت دو روز و در قالب چهار کلاس مباحث سیره رضوی، حرم شناسی، فضیلت خدمت، بیانات رهبر معظم انقلاب و آشنایی با سامانه خادمیاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خادمیاران پس از گذراندن این دوره و شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی در آزمون حرم‌شناسی مشهد، مفتخر به خدمت در حرم رضوی می‌شوند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان یادآور شد: نخستین دوره آموزشی توجیهی خادمیاری کاشان نیز با حضور ۱۵۰ خادمیار در اردیبهشت‌ماه برگزار شد که یکصد نفر از این تعداد پذیرش شدند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آستان قدس رضوی آموزش کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استغاثه زائران رضوی برای پیروزی رزمندگان اسلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مراسم دعا و استغاثه به درگاه حق تعالی با هدف تحقق نصرت الهی برای پیروزی رزمندگان اسلام در مقابل رژیم جنایتکار صهیونیستی در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار شد.

این مراسم دعا و استغاثه به درگاه الهی بامدادامروز  یکشنبه ۲۶ فروردین همزمان با آغاز عملیات پهپاد و موشکی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی علیه مواضع رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی با رمز《یا رسول الله(ص》 با حضور زائران و مجاوران رضوی در حرم امام رئوف برگزار شد.

سید رضا نریمانی از مداحان مشهور کشورمان ساعت یک و ۲۰  دقیقه بامداد در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی به مناجات خوانی پرداخت و ندای الغوث الغوث زائران و مجاوران این بارگاه نورانی برای نصرت الهی نازل و رزمندگان اسلام در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی در این آستان ملکوتی طنین انداز شد.

حجت الاسلام هوشنگی سرپرست اداره اطلاع رسانی آستان قدس رضوی گفت: این مراسم دعا و استغاثه به درگاه الهی  نیمه شب امشب نیز در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • اجتماع مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان
  • انتقاد یک مربی از برگزار نشدن دوره‌های کوهنوردی در خوزستان
  • برگزاری کرسی تلاوت «وعده صادق» در آستان قدس رضوی
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • برگزاری دوره آموزشی رایگان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کرج
  • نقاره‌نوازی؛ آیینی کهن در حرم امام رضا (ع) /۲/
  • برگزاری دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای ویژه نخبگان تیم‌های ملی و ملی‌پوشان
  • استغاثه زائران رضوی برای پیروزی رزمندگان اسلام
  • نقاره‌نوازی؛ آیینی کهن در حرم امام رضا (ع) /۱/