Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ متن این پیام بدین شرح است:

«انا لله و انا اليه راجعون»

درگذشت مرحوم مغفور دكتر محمدرضا حافظي، خير مدرسه‌ساز و عضو هيأت امناي مؤسسه نور مبين هادی، موجب تأثر و اندوه فراوان شد. دكتر حافظی مردی بود كه كار خير مدرسه‌سازی را با وجود خود عجين كرده بود و با تمام وجود فنای دنيای ناپايدار را باور كرده بود و دعای پُرمغز سيد الساجدين را خداي تعالي در باره اين مرد بزرگ مستجاب كرده بود كه اللهم اجر للناس علي يدي الخير (خداوندا دستان مرا مجرای خير رسانی‌ات به مردم قرارده9.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرهيز او از آلوده كردن طهارت افعال خير به ناپاكي ريا و پذيرش مسئوليت جامعه خيرين مدرسه‌ساز و وقف خويشتن در جهت كمك به معرفت افزايي و دانش فرزندان اين مرز و بوم و حتی خارج از كشور از ويژگی‌های ستودنی اين مرد بزرگ بود. ذهن منظم و دقيق اين مرد که موجب زبان گويا و نظم گفتاری او شده بود، آن چنان تأثيرگذار بود كه شنونده را قبل از فهم كلام او به باور نيت پاك و بي آلايش می‌رساند. محبوبيتش را مديون ايمان و عمل صالح بود كه ان الذين أمنوا و عملوا الصالحات سيجعل لهم الرحمن ودا.

اينجانب اين ضايعه دردناك را به عموم هم‌ميهنان عزيز و اعضای هيأت امنا و هيأت مديره مؤسسه نور مبين هادی تسليت گفته و برای آن مرحوم علو درجات مسألت می‌نمايم.

ابوذر ابراهيمی‌تركمان، رئيس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي  و رئيس هيأت امنای مؤسسه نور مبين هادی

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا سازمان فرهنگ خیر مدرسه ساز تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۵۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در پیامی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده را تسلیت گفت:

برادر بزرگوار جناب محسن مهرعلیزاده درگذشت تاسف برانگیز بانوی مومن‌ پارسا و بزرگوار سرکار عذرا خانم لباف رحمه الله علیه همسر گرانقدر و باوفایتان را صمیمانه به جنابعالی و همه بستگان داغدار به ویژه عزیزان سید خانم و آقایان یاسر و علی تسلیت می‌گویم و از پیشگاه حضرت پروردگار و برای روان رنج کشیده ولی شکیبای آن فقید سعیده آمرزش و رحمت الهی و آرامش و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می‌کنم.

سید محمد خاتمی ۱۴۰۳/۱/۲۸

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تسليت صافي گلپایگانی برای درگذشت پدر همسر سیدمحمد خاتمی سید محمد خاتمی درگذشت آیت الله امامی کاشانی را تسلیت گفت

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت سخنگوی دولت در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده
  • سیاستگذاری در عرصه دیپلماسی فرهنگی ناظر به میدان و واقع بینانه خواهد بود.
  • ایمانی پور: سیاستگذاری در عرصه دیپلماسی فرهنگی ناظر به میدان و واقع بینانه خواهد بود.
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان دهنوی را تسلیت گفت
  • درگذشت بدنساز سابق پرسپولیس
  • پیام تسلیت استاندار چهارمحال و بختیاری در درگذشت حاج محمد کیانی