Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد رسول شیخی زاده گفت: از این میزان زکات جمع آوری شده ۸۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال فطریه عام، هشت میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال کفاره عمد و غیر عمد و سه میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال سادات بوده است.

وی افزود: سال گذشته ۸۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال زکات فطریه در این استان جمع آوری شده بود که امسال با جمع آوری این میزان با رشد ۲۱ درصدی روبرو شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان یادآور شد: زکات جمع آوری شده در هر شهر، منطقه و روستا با هماهنگی و نظارت امام جماعت و هیأت امنای مساجد در همان محل در میان نیازمندان توزیع شده و هیچ مبلغی از منطقه‌ای به منطقه‌ای دیگر جابجا نشده بلکه در همان محل هزینه شده است.

وی اضافه کرد: مردم استان کردستان همواره در انجام کار‌های خیر پیش قدم بوده و مشارکت خوبی دارند و این مهم نشان دهنده ایمان و اعتقاد دینی و نیت خیر خواهانه مردم است.

امسال برای جمع آوری زکات فطریه ۲ هزار و ۵۶ پایگاه جمع آوری در مساجد، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه و میادین اصلی شهر‌ها در استان مستقر شد.

انتهای پیام/م

رشد ۲۱ درصدی جمع آوری زکات فطریه در کردستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ همزمان با هفته زمین پاک، دانش آموزان و دوستداران محیط زیست در منطقه جاجرود، زباله های رها شده در حاشیه شهر خسروآباد را جمع کردند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جمع آوری زباله های رها شده در طبعیت جاجرود
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • نشست ستاد زکات استان در دهدشت