Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@17:01:12 GMT

آغاز تمرینات پارس جنوبی از اول تیر

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۵۵۴۹

آغاز تمرینات پارس جنوبی از اول تیر

به گزارش وانانیوز، 

مسئولان باشگاه پارس جنوبی جم برای نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال، فراز کمالوند را به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کردند.

با تصمیم کمالوند، تمرینات تیم پارس جنوبی از روز اول تیر ماه آغاز خواهد شد و زردومشکی‌پوشان یک اردوی 10 روزه که محل آن مشخص نیست، برپا می‌کنند.

انتهای پیام/

 .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: وانا

کلیدواژه: فراز کمالوند لیگ برتر فوتبال ایران پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان جنوبی

مدیرکل امور عشایر استان گفت: در خراسان جنوبی معمولا کوچ بهاره در استان از ابتدای اسفند ماه آغاز می‌شود و استقرار عشایر تا پایان شهریور ماه ادامه می‌یابد که با توجه به شرایط خشکسالی حاکم بر اکثر نقاط قابل دسترس، حدود چهار هزار خانوار اقدام به کوچ می‌کنند.

ابراهیمی با توجه به اینکه بارندگی قابل توجهی در فصل پاییز سال گذشته در استان ثبت نشد و بارندگی‌ها از اواخر زمستان قابل ملاحظه بوده است، افزود: کوچ بهاره عشایر استان هم اکنون با توجه به شرایط مطلوب بارندگی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه کوچ بهاره درون استانی است و حدود هزار خانوار کوچ برون استانی دارند، گفت: کوچ برون استانی بیشتر به استان‌های خراسان رضوی و کرمان و سمنان است.

وی افزود: همه ساله با هماهنگی انجام شده با دستگاه‌های اجرایی استان، منابع طبیعی، محیط زیست، هلال احمر، دامپزشکی و نیروی انتظامی برنامه ریزی‌های لازم برای تسهیل در کوچ عشایر انجام می‌شود.

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی افزود: تانکر‌های آبرسان هم در استان در مسیر کوچ، آب مورد نیاز عشایر را تامین می‌کنند.

ابراهیمی از عشایر کوچنده خواست: قبل از آغاز کوچ حتما واکسیناسیون و بیمه دام خود را انجام دهند تا برای خروج از منطقه مشکلی نداشته باشند.

به گفته وی کوچ پاییزه نیز معمولا از اواخر آبان آغاز می‌شود و استقرار عشایر تا اواخر اردیبهشت ماه ادامه می‌یابد که حدود ۳ هزار و ۵۰۰ خانوار اقدام به کوچ می‌کنند که معمولا درون استانی است و ۶۰۰ خانوار نیز خارج استانی و معمولا کوچ به سیستان و بلوچستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فراز کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • عبدالله ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان جنوبی
  • ژاوی و تماشای ویدیوی معروف تمرینات مارادونا در فاصله چند ساعت به آغاز دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم