Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان در تمام مقاطع حساس، به وظایف خود عمل کرده و از این پس نیز با بهره‌گیری از تجربیات درخشان گذشته خود به سمت اهداف و آرمان‌های ارزشمند حرکت خواهد کرد.

‌‌‌‌‌‌‌به گزارش ایسنا، محمدرضا پورمحمدی در آئین کلنگ‌زنی دو مدرسه خیرساز در شهرستان شبستر، با اشاره به تغییر رویکرد در امور خیرخواهانه در استان، افزود: مدیریت ارشد استان همواره در کنار خیران و حامی آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان استان در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و گردشگری، اظهار داشت: نقش آذربایجان در دفاع از حریم کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و باید روز به روز بر افتخارات ارزشمند آن افزوده شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پیشینه تاریخی و فرهنگی آذربایجان و تبریز، خاطرنشان کرد: جایگاه رفیع تبریز در تاریخ موجب شد که مغول‌ها در تهاجم خود به این شهر، به جای آتش زدن کتابخانه‌ها، دانشگاه ربع رشیدی و شنب‌غازان را احداث کنند.

وی، پیشرفت هر جامعه‌ای را مدیون توجه به علم و دانش دانست و بر ضرورت انتقال تجربیات موفق نسل‌های گذشته به نسل حاضر تأکید کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان شبستر دو باب مدرسه خیرساز را در روستای بنیس و شهر شبستر کلنگ‌زنی کرد.

مدرسه درخشانی بنیس در دو طبقه و در مساحتی بالغ بر ۸۰۰ مترمربع توسط نوه مرحوم حاج مصیب درخشانی بنیس و مدرسه خیرساز شبستر توسط برهان‌الدین، از خیران این شهر در دو دو طبقه با زیربنای یک هزار مترمربع احداث خواهد شد.

روستای بنیس از روستاهای نمونه کشوری بوده و نرخ بیکاری در این روستا، صفر است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آذربايجان شرقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ۱۱۸ مدرسه آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  قهرمان رحمانی گفت: در قالب طرح « » که با هدف تعمیرات سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در مدارس اجرا می‌شود در فاز اول ۳۸ مدرسه و در فاز بعدی ۸۰ مدرسه دیگر در استان مشمول طرح شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی با اشاره   به‌سازی و شاداب‌سازی مدارس آذربایجان غربی در قالب «طرح شهید عجمیان» گفت: در این طرح بالغ بر ۸۸۵ گروه جهادی خارج از آموزش و پرورش و معلمان و دانش‌آموزان مشارکت داشتند که در این راستا ۹۷۰ مدرسه مناطق محروم حاشیه شهر دو هزار و ۲۰ محله، روستایی و عشایری توسط مناطق شناسایی و ثبت سامانه شد.

قهرمان رحمانی افزود: در این مدارس بالغ بر ۳۸۰ کلاس درس مورد رنگ‌آمیزی قرار گرفت و اقداماتی مانند کشیدن نقاشی دیواری، تعمیر درب کلاس، مرمت ایزوگام سقف و مرمت آسفالت حیاط مدارس، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی، تعمیر شیر آب خوری‌ها، تعمیرات میز و نیمکت و اصلاح روشنایی کلاس‌ها انجام شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی ادامه داد: طرح سراسری دیگری که در دستور کار قرار گرفته است در قالب طرح «شهید عرب» با هدف تعمیرات سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در مدارس اجرا می‌شود که بر این اساس بازدید و نیازسنجی‌های صورت گرفته در فاز اول ۳۸ مدرسه و در فاز بعدی ۸۰ مدرسه دیگر در استان آذربایجان غربی مشمول طرح شده که وسایل و تجهیزات لازم خریداری شده است که در روزهای آتی با تحویل به گروه های جهادی این طرح در استان عملیاتی خواهد شد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی
  • تکمیل ۱۶ مدرسه نیمه تمام فضای آموزشی درسطح شهر ستان مرندو یامچی
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ۱۱۸ مدرسه آذربایجان غربی
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است
  • فعالیت ۳۰ مجمع خیرین مدرسه‌ساز در آذربایجان شرقی
  • تیم اقدمی تبریزبر صدر بسکتبال زیر ۱۴ سال دختران آذربایجان شرقی