Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@05:41:23 GMT

چهار پرواز فرودگاه اهواز به تاخیر افتاد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۵۷۳۲

چهار پرواز فرودگاه اهواز به تاخیر افتاد

به گزارش ایرنا برابر اعلام روز چهارشنبه اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی اهواز، پرواز ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه در مسیر اهواز- اصفهان با شماره ۳۳۳۶ مربوط به هواپیمایی ایران ایر به ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه موکول شد.

همچنین پرواز شماره ۳۳۲ ایران ایر در ساعت ۱۸:۱۰ دقیقه از مقصد اهواز به فرودگاه اصفهان در ساعت ۱۹:۴۰ انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این نیز یکی دیگر از پروازهای این شرکت هواپیمایی با شماره ۳۱۰ از ساعت ۲۱:۳۵ به ۲۳: ۰۵ موکول شد.

اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی اهواز از تأخیر در پرواز شماره ۳۴۶۱ ایران ایر در ساعت ۱۱:۳۰ از فرودگاه مشهد به مقصد اهواز خبر داد.

بر اساس این گزارش، مسئولان فرودگاه اهواز از مسافران خواستند پیش از راهی شدن به فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره تلفن ۱۹۹ تماس بگیرند و از هرگونه تغییر ساعت پروازها اطلاع پیدا کنند.

علت تاخیر در پروازهای یاد شده تاخیر پروازها از فرودگاههای کشور به مقصد اهواز اعلام شده است.

تهران، اصفهان، یزد، شیراز، نوشهر، رشت، تبریز، بندرعباس، ساری، مشهد، کیش، عسلویه و خارک مسیرهای پروازی رفت و برگشت از فرودگاه اهواز است.

۹۹۳۱/‏۶۰۶۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تاخیر پرواز فرودگاه ایرنا اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد

حسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فرودگاه شهدای جزیره خارگ یکی از مهمترین و راهبردی‌ترین فرودگاه‌های کشور به شمار می‌رود، طی ۲۴ ساعت گذشته رکورد پروازهای مسافری این فرودگاه شکسته شد.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته فرودگاه شهدای جزیره پذیرای ۲۰ پرواز ورودی و خروجی و ۴ پرواز هلی کوپتر بوده، اعلام کرد: این اولین بار است که فرودگاه خارگ به این رکورد پروازی دست یافته است و بیش از ۱۴۰۰ هزار مسافر با این تعداد پرواز در طی یک شبانه روز جابجا شده‌اند، همچنین در این مدت ۲۹ تن تخلیه بارگیری بار مسافر نیز صورت پذیرفته است.

مدیر عملیات عمومی خارگ افزود: از زحمات همکارانم در تمام بخش‌های هوانوردی و فرودگاهی در ارائه خدمات بهینه به مسافرین و هموطنان عزیز در مرکز ثقل صادرات نفت کشور تشکر و قدردانی می‌کنم.

کد خبر 6063423

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳
  • سرگردانی مسافران آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند از ۱۳ فروردین
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهار شنبه ۸ فروردین
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز چهار شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳