Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@15:35:42 GMT

مجمع عمومی انجمن عکاسان ایران برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۵۷۸۴

به گزارش ایلنا، مجمع عمومی سالانه انجمن برای برگزاری انتخابات هیات مدیره انجمن عکاسان ایران نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود و کمیته برگزاری مجمع عمومی تشکیل شده است و تا برگزاری مجمع عمومی هیات مدیره فعلی فعالیت می‌کند.

با توجه به اینکه برای برگزاری مجمع عمومی سالانه و انتخابات هیات مدیره انجمن عکاسان ایران در ۱۳ اردیبهشت، تعداد داوطلبان برای هیات مدیره انجمن به حد نصاب نرسید، با هماهنگی وزارت کشور و کمیسیون ماده احزاب، مجمع عمومی انجمن در نیمه دوم امسال بر گزار می‌شود و با نظر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب وزارت کشور، فعالیت هیات مدیره فعلی تا انتخاب هیات مدیره جدید تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته‌ای برای برگزاری مجمع عمومی انجمن عکاسان ایران تشکیل شده است و عکاسانی که عضو انجمن نیستند و عکاسانی از سوی هیات مدیره انجمن در این کمیته حضور دارند.

اسماعیل عباسی، ساعد نیک ذات، کمال الدین شاهرخ (بازرس انجمن) و مریم منصوری(مدیر اجرایی انجمن) اعضای این کمیته هستند که برنامه ریزی برگزاری مجمع عمومی سالانه و انتخابات انجمن عکاسان را در نیمه دوم سال بر عهده خواهند داشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انجمن عکاسان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دبیر جشن مدیران تولید سینما

به گزارش جام جم و به نقل از ایسنا، کامران حجازی عضو هیئت مدیره انجمن مدیران تولید سینما اعلام کرد: بر اساس تصمیم هیات مدیره انجمن، علی قائم مقامی تهیه کننده و از مدیران تولید باتجربه سینما، به عنوان دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما منصوب شد.
در این رویداد سینمایی، علاوه‌ بر ارج نهادن به پیش کسوتان این حرفه، از مدیران تولید فعال قدردانی می‌شود و فیلم‌های سینمایی نیز از این منظر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
جشن مدیران تولید از مهم ترین رویدادهای صنفی است که در دوره‌های گذشته با حضور پرشمار سینماگران و هنرمندان برگزار شده است.
در سوابق حرفه‌ای قائم مقامی، تهیه کنندگی فیلم هایی همچون بهشت تبهکاران، پرونده باز است، سیاه باز، گل به خودی، تیغ و ترمه، جشن دلتنگی، کفشهایم کو و مدیرتواید فیلم های رستاخیز، چ، کلاه قرمزی و بچه ننه، به رنگ ارغوان، نسل سوخته، شب یلدا، متولد ماه مهر، دارا و ندار و ... به چشم می خورد.

دیگر خبرها

  • معرفی دبیر جشن مدیران تولید سینما
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • انتخاب رئیس هیات گلف کردستان
  • انتقاد یک مربی از برگزار نشدن دوره‌های کوهنوردی در خوزستان
  • برگزاری جلسه هیات مدیره پرسپولیس با محوریت واگذاری و تمدید قرارداد بازیکنان
  • برگزاری رویدادی در حوزه ژنتیک با حمایت ۴ دانشگاه بین‌المللی/ایران با قدمت ۵ هزار ساله علم ژنتیک
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • ادامه ریاست الماسخاله در هیات فوتبال گیلان
  • برگزاری چهار معارفه جدید در بانک ملی ایران
  • حمایت ویژه بانک سپه از فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی