Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به صدور و اجرای ۲۸ حکم قلع و قمع بناهای غیرمجاز در روستای زیارت گرگان گفت: با شکایت امور اراضی استان تخریب بناهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی روستای زیارت گرگان انجام شد. ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هادی هاشمیان ظهر امروز در حاشیه اجرای احکام قلع و قمع بناهای غیرمجاز در روستای زیارت اظهارداشت: 28 حکم قطعی و لازم‌الاجرای قلع و قمع بناهای غیرمجاز در دو منطقه روستای زیارت گرگان در نوبت اجرای حکم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: احکام قطعی تخریب این بناها که بدون مجوز در زمین‌های کشاورزی منطقه «نخودچشمه» و «شربت» زیارت گرگان ساخته شده در نوبت اجرا است که امروز تعدادی از این احکام توسط امور اراضی و با حضور نماینده دادستان، اجرا شد.

ساخت و سازهای غیرمجاز در گیلان نتیجه زد و بندهای سیاسی استگلستان| ساخت و سازهای غیرمجاز مشمول دریافت تسهیلات نوسازی و بازسازی نمی‌شوندمسئولان ادارات عاملان اصلی ساخت و سازهای غیرمجاز در بهبهان هستند

هاشمیان افزود: امروز همچنین تعدادی از فنس‌ها و دیوارکشی‌های زمین‌های کشاورزی هم که بدون مجوز ایجاد شده بود تخریب شده است.

وی از صدور آرای قطعی قلع و قمع بناهای غیرمجاز در دیگر مناطق استان هم خبر داد و گفت: این آرا نیز در نوبت اجرا هستند و به تدریج با حضور دستگاه‌های متولی اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با تغییر کاربری ۶۵ هکتار ‌اراضی کشاورزی در کرج‌

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: از تغییر کاربری در اراضی زراعی کرج به وسعت ۶۵ هکتار و به ارزش بیش از ۵۲۰۰ میلیارد تومان پیشگیری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  حسن مددی با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه قضایی کرج برای مقابله به موقع با تغییر کاربری‌ها گفت: در پی گزارش اراضی اداره جهاد کشاورزی شهرستان کرج در خصوص شروع به تغییر کاربری غیرمجاز در محدوده حریم منطقه 2 شهرداری کرج، دادستانی کرج دستور قضایی به منظور اجرای قانون در این محدوده را صادر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه اجرای عملیات مقابله‌ای و آزادسازی در راستای اعمال تبصره 2 ماده 10 قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی بوده است تصریح کرد: در این عملیات که با حضور نماینده دادستان، یگان امداد استان، کلانتری محمد شهر، شهرداری منطقه 2 کرج، ادارات خدمات رسان برق و حفاظت اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرج اجرایی شد و نسبت به آزادسازی تغییر کاربری‌های غیر مجاز در وسعت حدود 65 هکتار از اراضی کشاورزی اقدام شد.

وی ارزش اراضی آزادسازی شده را پنج هزار و دویست میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در این عملیات تفکیک و قطعه بندی به تعداد 25 مورد، دیوارکشی 25 مورد، بنا و سایبان و فضای سرپوشیده 2 مورد، گودبرداری و استخر تفریحی 3 مورد، محوطه‌سازی 17 مورد، دپوی مصالح 10 مورد و انشعاب غیرمجاز 15 مورد اعمال قانون شد.

مددی با هشدار نسبت به عوامل ایجاد تغییر کاربری‌های غیرمجاز متذکر شد: استان البرز با توجه به استفاده از سامانه‌های نوین و ماهواره‌ای، رصد دقیقی و هوشمند در خصوص هرگونه اقدام به تغییر کاربری انجام می‌دهد و با اقدامات و برنامه‌هایی که منجر به آسیب به اراضی کشاورزی می‌شود به سرعت برخورد قانونی لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد
  • آزاد سازی اراضی کشاورزی در محمودآباد
  • مقابله با تغییر کاربری ۶۵ هکتار ‌اراضی کشاورزی در کرج‌
  • تخریب ۳ استخر تفریحی در اراضی دولتی البرز
  • تشکیل ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی