Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم زمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان مراسم اختتامیه ی محفل انس با قرآن کریم در بانک قوامین با حضور استاد عمادی ، مسئول واحد قرآن و عترت یگان ویژه ی ناجا ، حجت الاسلام والمسلمین مزینانی ، معاون فرهنگی اجتماعی ساعس ناجا ، دکتر نجف پور قائم مقام محترم مدیرعامل بانک ، مدیران ادارات و کارکنان بانک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش صدای ایران محفل انس با قرآن کریم در بانک قوامین که همزمان با ماه مبارک رمضان و با حضور اساتید برجسته قرآن در حوزه های مختلف قرائت تجوید و تفسیر در نمازخانه ی ادارات مرکزی بانک قوامین برگزار شد در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان با قدردانی از برگزیدگان و فعالان حوزه های مختلف قرآنی به کار خود پایان داد.
بر پایه این گزارش در این مراسم دکتر نجف پور قائم مقام محترم مدیرعامل بانک در سخنانی ضمن قدردانی از مشارکت و استقبال گسترده ی همکاران در برگزاری پرشور این محفل معنوی بر وظیفه ی سازمانی کلیه ی نهادهای جامعه در راستای حمایت از این مراسم پر ثمر تأکید کرد و تأثیرات آن را در نشاط بخشی و افزایش کارآیی و اثربخشی کلیه ی کارکنان چشمگیرخواند.
وی در سخنان خود یادآور شد: محفل انس با قرآن کریم که متعلق به تمام کسانی است که توفیق حضور در آن را دارند نمایانگر عظمت قرآن است و لذا فعالان این حوزه شایسته ی قدردانی هستند.
در پایان این مراسم از برگزیدگان و فعالان محفل انس با قرآن کریم که طی ماه مبارک رمضان در برگزاری پر شور آن نقش موثر داشته اند با اهداء جوایزی ارزنده و لوح تقدیر قدردانی شد.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک قوامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان قرآنی بدون آزمون دانشجو معلم می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در شصت و یکمین جلسه کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن ضمن تبریک پیروزی سپاه پاسداران اظهار کرد: آنچه که مساله جدی ماست موضوع تمرکز بر قرآن است؛ تاکید می‌کنم در قرآن تمرکز کنیم و آن را اولویت دهیم.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش در یک سالی که گذشت در حوزه قرآن کارهای مهمی انجام داد؛ یکی از کارهای بسیار راهبردی مصوبه شورای انقلاب فرهنگی برای جذب نخبگان قرآنی در دانشگاه فرهنگیان است.

صحرایی بیان کرد: آموزش و پرورش برای مهر ۱۴۰۳ از بین قرآنی‌ها بدون آزمون، دانشجو معلم می‌گیرد بجز قرآنی‌ها فرهنگی‌ها، ورزشی‌ها و هنری‌ها نیز جذب دانشگاه می‌شوند اما تمرکز بر جذب حافظان و قاریان قرآن است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: سال گذشته سال ساماندهی مهدکودک‌ها بود سازمان تعلیم و تربیت کودک تأسیس شد تا این امر ساماندهی شوند.

وی تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت‌های موجود نیز مورد تاکید است؛ معاونت پرورشی و فرهنگی سازوکار بهره مندی از ظرفیت‌های مؤسسات قرآنی را برای برگزاری کلاس‌های روخوانی، تربیت حافظ و قاری قرآن همچنین انتقال مفاهیم فراهم کند.

صحرایی گفت: کارگروه‌های ۴ گانه کمیسیون آموزش عمومی قرآن حداقل ماهی یک بار جلسه برگزار کند تا فعالیت‌ها پیگیری شود.

وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره طرح اتقان تصریح کرد: طرح اتقان نیاز به پشتوانه دارد؛ آموزش و پرورش برای اجرای طرح‌های قرآنی باید همراهی شود اما همچنان آموزش و پرورش قربانی عدم توجه دستگاه‌هایی شده است که باید این موضوع رفع شود.

وی اظهار کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی برنامه اجرایی طرح اتقان را برای حداقل ۱۵ استان و برای ۵ استان در حال اجرا، با همکاری دانشگاه فرهنگیان و ۳ معاونت ابتدایی، پژوهش، توسعه و منابع تهیه کند اتقان باید به رتبه بندی وصل شود.

صحرایی افزود: دوره‌های تأمین مدرس قرآن در اولویت باشد زیرا بسیار مهم است. طرح مسطورا نیز از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم در حوزه حفظ موضوعی قرآن است آموزش و پرورش باید به جایی برسد که نیم میلیون نفر از معلمان در این طرح شرکت کنند.

به گفته وی تاکنون ۴۵۰ هزار نفر در طرح مسطورا شرکت کرده‌اند.

صحرایی اضافه کرد: دنبال ساختن مدرسه کنار مدرسه نباشیم، مدارس موجود را تقویت کنیم؛ این دیدگاه مقام معظم رهبری نیز است. درب مدارس به سوی مؤسسات قرآنی باز می‌شود تا سواد عمومی قرآن کشور تقویت شود.

کد خبر 6081266 علی قدمی

دیگر خبرها

  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • فعالان قرآنی بدون آزمون دانشجو معلم می‌شوند
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • سوژه‌های «محفل» که به سلبریتی قرآنی تبدیل شدند | ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان چه بود؟
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • دعوت ۲۰ کشور دنیا از نابغه قرآنی برنامه محفل
  • روایتی از توصیف جالب رهبر انقلاب از مجری سرشناس تلویزیون
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا
  • مهلت شرکت در جشنواره مسطورا تمدید شد
  • ۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد