Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل اتوبوسرانی مشهد در مورد هزینه تمام شده سفر شهروندان مشهدی با اتوبوس‌های درون شهری توضیحاتی داد. ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سیدمهدی حسینی پویا ظهر امروز در مراسم بهره برداری از یکصد دستگاه مینی‌بوس جدید در مشهد اظهار داشت:در حال حاضر با هزار و 700 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس روزانه یک میلیون نفر را در شهر جابجا می‌کنیم که این رقم یک ششم سفرهای درونشهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل اتوبوسرانی مشهدمقدس گفت: اکنون عمر ناوگان اتوبوسرانی شهرداری مشهد 8.1 سال است که متاسفانه رو به فرسودگی است.

حسینی پویا خاطرنشان کرد: باید برای نگهداشتن میانگین عمر ناوگان و افزایش ناوگان برای سرویس‌دهی به شهروندان سالانه 200 دستگاه اتوبوس جدید را خریداری کنیم.

بهره‌برداری از 100 دستگاه مینی‌بوس درون شهری در مشهد + تصاویر15 میلیارد تومان اعتبار به بازسازی ناوگان اتوبوسرانی مشهد اختصاص یافتتوجهی به نوسازی ناوگان حمل و نقل در برخی شهرهای استان سمنان نمی‌شود

وی افزود: خرید 200 دستگاه اتوبوس در سال به 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که اگر بخواهیم از اتوبوس‌های دو کابینه و یا برقی استفاده کنیم این مبلغ 800 میلیارد تومان می‌شود.

مدیرعامل اتوبوسرانی مشهد بیان کرد: اکنون 300 دستگاه اتوبوس در حال نوسازی و مجهز شدن به کولر هستند که تا پایان شهریورماه وارد ناوگان خواهند شد.

حسینی پویا تصریح کرد: سال گذشته با حمایت شهردار و شورای شهر پیش پرداخت خرید 100 دستگاه مینی‌بوس دیگر به ایران خودرو نیز انجام و تابستان این 100 دستگاه مینی‌بوس به شهرداری تحویل داده خواهد شد.در حال حاضر هزینه تمام شده هر سفر با اتوبوس 4 هزار تومان است که 81.5 درصد آن را شهرداری، 16 درصد را مردم و 2.5 درصد آن را دولت پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/ح

R41347/P1357/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد

به گزارش قدس خراسان، حسن موحدیان روز دوشنبه در صد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: با نهایی شدن قرارداد خرید ۵۹ دستگاه اتوبوس، ماهیانه حدود ۱۵ دستگاه به ناوگان اتوبوسرانی مشهد افزوده می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: قرارداد خرید ۴۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز به زودی برای مشهد محقق می‌شود.

وی ادامه داد: شورای ششم شهر مشهد در حوزه حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا ماموریت ویژه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تزریق تدریجی ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مشهد
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد