Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری لرستان، از اجرای طرح توانمند سازی اقتصادی زنان مناطق سیل زده استان خبرداد و افزود: این طرح با اولویت زنان سرپرست خانوار برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « ناهید پرویزپور»، امروز(22 خرداد) در جمع خبرنگاران، افزود: در قالب طرح های مختلف از مردم سیل زده استان بویژه بانوان حمایت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، اظهار داشت: در این راستا طرح توانمندسازی اقتصادی زنان مناطق سیل‌زده استان برنامه ریزی شده و به زودی در مناطق سیل زده استان اجرایی می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این طرح با اولویت بانوان سرپرست خانوار استان در مناطق سیل زده، به زودی اجرایی خواهد شد.

 

پرویز پور، با بیان اینکه طرح اقتصادی زنان مناطق سیل زده با کمک جهاددانشگاهی استان، برگزار می شود، بیات کرد: تاکنون ۳۵۰ نفر زن سرپرست خانوار شناسایی شده است که  آموزش‌های را در راستای اجرای این طرح دریافت خواهند کرد.

 

وی بیان کرد: در راستای اجرای طرح توانمند سازی اقتصادی بانوان مناطق سیل زده، پس از ارائه آموزش های لازم، تسهیلات بانکی در اختیار بانوان آموزش دیده قرار خواهد گرفت.

 

پرویز پور، همچنین از برنامه ریزی برای حمایت از تولید و محصولات تولیدی توسط بانوان در طرح اقتصادی بانوان سیل زده خبرداد و گفت: هماهنگی لازم با شرکت‌های پشتیبان جهت خرید دستاوردها و محصولات بانوان طرح اقتصادی مناطق سیل زده به عمل آمده است.

 

وی در ادامه همچنین ازاجرای طرح تاب آوری بانوان در مناطق سیل زده استان خبرداد و بیان کرد: در این راستا مکاتباتی با معاونت زنان حوزه ریاست جمهوری برای اجرای طرح تاب‌آوری اجتماعی در مقابل بحران‌ها صورت گرفته است که این طرح نیز به زودی در مناطق مختلف استان بویژه مناطق سیل زده اجرایی می شود.

 

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان،  در ادامه از مستقر شده  شبکه ملی سمن‌ها متشکل از ۱۴۰ سمن در مناطق سیل زده خبرداد و افزود: این سمن ها حدود ۲ ماه است که در معمولان مستقر شده و برنامه‌هایی همانند مهارت‌های زندگی و مقابله با بحران‌ها برای زنان سرپرست خانوار اجرایی می کنند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان اردبیل مجلس استان بوشهر مسجد دانشگاه آزاد اسلامی وهابیت نیروی انتظامی فارس روزنامه تشییع مناطق سیل زده لرستان طرح اقتصادی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۶۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد

حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد به دلیل عدم تامین ایمنی و نواقص مربوط به زیر ساخت، این ورزشگاه تا رفع نواقص نمی‌تواند پذیرای بانوان هوادار باشد.

در اولین حضور زنان در این ورزشگاه، اتفاقات نامطلوبی افتاد و وقایعی رخ داد که اتخاذ این تصمیم پيش بيني می‌شد. 

 

دیگر خبرها

  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • حرکتِ مطلوبِ جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت زنان و بانوانِ سرزمین‌
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی حذف می شود