Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@15:06:45 GMT

اشاره لوکاکو به جدایی‌اش از منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۶۳۱۱

اشاره لوکاکو به جدایی‌اش از منچستریونایتد

به گزارش وانانیوز، 

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص احتمال جدایی روملو لوکاکو از منچستریونایتد مطرح شده است و گفته می‌شود آنتونیو کونته علاقه زیادی دارد تا این هافبک بلژیکی را در اینتر در اختیار داشته باشد. لوکاکو که تابستان 2017 در ازای 75 میلیون پوند از اورتون به منچستریونایتد پیوست، پس از برتری 3 بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) تیم ملی بلژیک مقابل اسکاتلند در مرحله انتخابی یورو 2020 نسبت به شایعات مطرح شده واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکاکو 26 ساله پس از بازی تیم‌های بلژیک و اسکاتلند اظهار داشت: من با منچستریونایتد قرارداد دارم، اما با باشگاه و فدریکو پاستورلو، مدیر برنامه‌هایم صحبت خواهم کرد تا در نهایت بهترین تصمیم را بگیریم. حالا می‌خواهم در کنار خانواده‌ام از تعطیلات لذت ببرم. می‌دانم که چه کار خواهم کرد اما نمی‌خواهم الان آن را مطرح کنم. باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. آیا انتظار تابستان شلوغی را دارم؟ بله.

لوکاکو که با 46 گل‌زده بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال بلژیک به شمار می‌رود، تا پایان ماه ژوئن 2022 با منچستریونایتد قرارداد دارد. او در فصل اخیر در 45 بازی از رقابت‌های مختلف 15 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: روملو لوکاکو منچستریونایتد اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ روایت عمو قناد از دلیل جدایی از فیتیله‌ای ها بعد از ۱۰ سال!

مجید قناد تهیه‌کننده، کارگردان و مجری کودک و نوجوان در صدا و سیما در برنامه تلویزیونی درباره برخی اتفاقات مربوط به جدایی فیتیله ای ها حرف زد.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • تمدید قرارداد دیبالا و حفظ لوکاکو، دو درخواست ابتدایی ده روسی از مدیران رم
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • آزمون، جانشین لوکاکو در خط حمله رُم؟
  • احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن
  • فیلم/ روایت عمو قناد از دلیل جدایی از فیتیله‌ای ها بعد از ۱۰ سال!
  • احتمال جدایی میلان اشکرینیار از پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۴
  • ناکامی دوباره یاران صیادمنش در بلژیک