Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، علی دارابی صبح امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید سازمان صداوسیمای مرکز گیلان در رشت ضمن تشکر از حضور افراد مختلف در این مراسم اظهار داشت: از ظهیری که مدیری انقلابی و پاکدست است قدردانی می‌کنم و برای باقرزاده که مدیری جوان، اهل نوآوری و انقلابی است نیز آرزوی توفیق در مسئولیت محوله دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جایگاه رفیع استان گیلان در کشور از دیرباز تاکنون گفت: باید به مدیرکل جدید سازمان صداوسیمای مرکز گیلان کمک کنیم تا بتواند منشا خدمات بیشتر باشد و از مسئولان در صداوسیمای گیلان می‌خواهم که از هیچ کمکی به ایشان دریغ نکنند.

وی با بیان اینکه گیلانی‌ها زمانی که دشمنان به کشور حمله کردند، پرچم دفاع از وطن را زودتر از سایر استان‌های کشور برافراشتند تصریح کرد: زمانی که اسلام وارد کشور شد گیلان به عنوان دارالمومنین شناخته شد و مردم این سرزمین آغوش خود را برای حضور اهل بیت(ع) باز کردند.

دارابی سوابق درخشان استان گیلان را دلیل مناسبی برای تلاش بیستر مسئولان استانی در حوزه‌های مختلف دانست و تاکید کرد: استان گیلان در کنار چهره‌ زیبای خود، مشکلات زیادی دارد که نیازمند حمایت و سرمایه‌گذاری برای توسعه و پیشرفت است و امروزه نیز بایستی با کمک یکدیگر این استان را به تعالی برسانیم.

معاون امور استان‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از کلید خوردن نخستین سریال 300 قسمتی به نام "مادر" در استان گیلان خبر داد و افزود: در این سریال تاریخ فرهنگی اجتماعی کشور را به روایت استان گیلان به تصویر می‌کشیم؛ استان گیلان از حیث مقاومت و همزیستی مسالمت‌آمیز سنی و شیعه، مینیاتوری از ایران است.

وی با بیان اینکه گیلان باید برخوردارترین استان کشور باشد خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از امکانات فراوان طبیعی که خداوند در این استان قرار داده نیازمند تلاش بیشتر مسئولان استانی است و نیاز داریم با تلاش شبانه‌روزی از ظرفیت‌های عظیم این استان استفاده کنیم زیرا مردم گیلان شایستگی برخورداری از رفاه بیشتر را دارند.

دارابی با اشاره به انتقادات از تلخی سریال‌های تولیدشده در رسانه ملی بیان کرد: سریال "مادر" مضمون شیرین و با نشاطی دارد و از استاندار گیلان می‌خواهیم برای تکمیل آن با رسانه ملی همکاری کند؛ استان گیلان شهدا و چهره‌های فرهیخته زیادی دارد که باید برای معرفی آنان اهتمام ورزیم.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران وظیفه خود می‌داند که در وهله نخست زبان مردم باشد زیرا این رسانه زیر نظر مقام معظم رهبری فعالیت دارد و به همه مردم با سلایق مختلف احترام می‌گذارد.

وی افزود: اگر چه مطالبات فراوان و به حقی در جامعه وجود دارد اما با توجه به عمر جوان انقلاب، کسب دستاوردهایی مثل آزادی و برگزاری انتخابات متعدد ارزشمند است؛ باید برای جبران عقب‌افتادگی‌های چند ساله کشور که بخشی از آن ناشی از توطئه دشمنان و بخشی دیگر ناشی از کم‌کاری مسئولان بود تلاش کنیم.

دارابی با اشاره به اینکه رسانه ملی در انعکاس تلاش مسئولان برای بهبود وضعیت مردم تمام تلاش خود را به کار گرفته است خاطرنشان کرد: رسانه باید حامی مسئولان باشد و صداوسیما از وجود برخی سخنان مانند دولتی بودن صداوسیما نگران نیست زیرا دولت‌ها حاصل رای اکثریت مردم هستند و ما وظیفه داریم تلاش‌های مسئولان را به مردم نشان دهیم.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اهمیت مخاطبان برای رسانه ملی گفت: برنامه‌های تولیدی رسانه ملی بایستی بتوانند به خوبی با مخاطب ارتباط برقرار کنند و از لحاظ کمی و کیفی درجه یک باشند و استان گیلان نیز تاکنون با تولید آثار فاخر و کسب جوایز متعدد در جشنواره‌های بین‌المللی در ایفای وظایف خود موفق عمل کرده است.

دارابی خواستار تبادل تجربه با کشورهای همسایه برای تولید برنامه‌های فاخر شد و ابراز داشت: همکاری با کشورهای همسایه برای تولید آثار جهت معرفی اندیشه‌های ملی و ارزش‌های دینی و همچنین صدور انقلاب اهمیت زیادی دارد زیرا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین امام خمینی(ره) ما وظیفه داریم انقلاب خود را به دنیا بشناسانیم.

وی با بیان اینکه تولیدات رسانه ملی باید مبتنی بر ضوابط دینی و هنجارهای اخلاقی در جامعه باشد تصریح کرد: جامعه ما یک جامعه متدین است و رسانه ملی وظیفه دارد سبک زندگی اسلامی ایرانی را در جامعه گسترش دهد و از همه مسئولان استان گیلان می‌خواهم که با مدیرکل جدید سازمان صدا و سیمای مرکز گیلان نهایت همکاری را داشته باشند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| واعظ آشتیانی

معاون اسبق وزیر صمت در خصوص الزامات تحقق شعار سال گفت: یکی از راهکارهای مهم در افزایش مشارکت مردم در اقتصاد، استفاده از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ،حمیدرضا واعظ اشتیانی گفت: توجه به تولید داخلی میتواند تضمین کننده استقلال کشور باشد، در قانون اساسی مدل اداره اقتصاد شفاف شده اما در دولتها توجه جدی به بخش تعاونی و بخش خصوصی نشده است.

وی گفت: از ظرفیت‌های برنامه های توسعه نیز برای امر تولید به خوبی استفاده نشده و این گلایه از مجالس گذشته وجود داشته که چرا مطالبات دقیق و نظارت بهینه از طریق ظرفیتهای برنامه های توسعه بکار گرفته نشده است.

معاون پیشین وزیر صمت گفت: امروز در هر چالش اقتصادی دولت باید پاسخگو باشد که این امر زیبنده کشور نیست، وظیفه دولت تنها باید به تعریف استراتژی های کلان محدود شود.

واعظ تاکید کرد، حلقه مفقوده در مباحث توسعه کشور،  موضوع نظارت است.

به گفته واعظ اشتیانی، یکی از راهکارهای مهم در افزایش مشارکت مردم در اقتصاد، استفاده از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان است.

معاون اسبق وزیر صمت گفت: مقام معظم رهبری بارها تاکید داشتند که در حوزه اقتصاد باید علمی حرکت کنیم، در این بین آزمون و خطا و اعمال سلیقه جایی ندارد. براین اساس نکته مهم در مشارکت دادن مردم در اقتصاد کشور داشتن یک استراتژی کلان و استفاده بهینه از آنهاست.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار رییس صداوسیما با جمعی از شاعران و نویسندگان
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| واعظ آشتیانی
  • رو به سوی بحران؛ چالش‌های بزرگ صداوسیما در جذب مخاطب
  • واکنش جبلی به هزینه‌های میلیاردی صداوسیما برای سلبریتی‌ها
  • عقب‌گرد بزرگ جبلی به گذشته؛ سلبریتی گریزی جوابگو نبود همه سلبریتی‌ها مجری شدند!
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • واکنش رئیس رسانه ملی به پرداخت‌های غیرمعقول به چهره‌ها
  • جبلی: صداوسیما با پرداخت‌های غیرمعقول حامیان مالی به چهره‌ها موافق نیست
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • هویت محوری و عدالت گستری، مولفه‌ای مهم در تهیه خبر