Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز گفت: ‌در راستای حمایت از رانندگان از تیرماه سال گذشته تاکنون ۲۲ هزار و۶۳۴ حلقه لاستیک بین رانندگان فعال در بخش جابجایی برون شهری کالا و مسافر استان البرز توزیع شده است.

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز، مهرداد جهانی اظهار کرد: از تعداد ۲۲ هزار و ۶۳۴ حلقه لاستیک توزیع شده در استان، ۱۹ هزار و ۹۱۰ حلقه به رانندگان بخش حمل ونقل کالا و ۲۷۲۲ حلقه به رانندگان بخش حمل ونقل مسافر تحویل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح با هدف تامین بدون واسطه لاستیک مورد نیاز رانندگان و ایجاد توازن بین عرضه و تقاضا و جلوگیری از ایجاد بازار کاذب با هماهنگی وزارت راه وشهرسازی و وزات صنعت، معدن و تجارت اجرایی شد.

جهانی تصریح کرد: رانندگان با دارا بودن کارت هوشمند فعال ناوگان، مدارک شناسایی خودرو و مدارکی دال بر فعالیت در حوزه استحفاظی استان البرز، به انجمن های صنفی رانندگان  شهرستان مراجعه کرده و لاستیک مورد نیاز خود را دریافت می کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: سهمیه لاستیک تخصیصی به رانندگان بر اساس پیمایش آن ها صورت می گیرد به نحوی که  در بخش حمل ونقل  مسافر به هر اتوبوس در ازای ۲۰هزار کیلومتر کارکرد و مینی بوس در ازای ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد ۲ حلقه لاستیک اختصا پیدا می کند.

وی در پایان گفت: در بخش جابجایی کالا به وسایل نقلیه باری با ظرفیت تا ۲۰ تن به ازای ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد، وسایل نقلیه باری بیش از ۲۰ تن تا ۴۰ تن، به ازای ۱۵ هزارکیلومتر کارکرد و وسایل نقلیه باری با ظرفیت بیش از ۴۰ تن به ازای ۱۰ هزار کیلومتر کارکرد،   ۲ حلقه لاستیک ارائه می شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز حمل و نقل جاده ای لاستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی

تین نیوز

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور با اشاره به جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی، گفت: پنج هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی کشور اضافه خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا شهرکی در بازدید از پویش چشم به راهیم در شهرستان رودبار اظهار کرد: در ۱۱ روز گذشته با رشد ۲.۱ درصدی خدمات رسانی به مردم، با پوشش کامل همه نیازهای بخش حمل ونقل جاده ای، برای تمام مقاصد، بلیت ها به صورت پیش فروش و روزفروش به مردم فروخته شده است.

وی افزود: تاکنون ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از ناوگان حمل ونقل عمومی مانند اتوبوس، مینی بوس و سواری های پلاک عمومی استفاده کرده اند و ۹۵ هزار راننده حرفه ای هم در قالب ۲۵۰۰ شرکت مسافربری جابه جایی مسافران را در ایام نوروز برعهده داشته اند.

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: پس از پایان دور دوم سفرهای نوروزی، برنامه ریزی سفرهای عید فطر را در پیش داریم که دور سوم سفرهای فروردین و آغاز بهار است.

حمیدرضا شهرکی با بیان اینکه ناوگان عمومی کشور برای ارتقای کمیت و کیفیت حمل ونقل عمومی به تجهیزات و امکانات نیاز دارند، افزود: با برنامه ریزی انجام شده و تفاهم با تولیدکنندگان داخلی، قرار است ۵ هزار دستگاه اتوبوس به حمل ونقل عمومی کشور اضافه شود که ۲ هزار دستگاه در سال ۱۴۰۳ در مسیرهای اتوبوسرانی استان ها فعالیت خود را آغاز می کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی تا نهم فروردین
  • جابجایی ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی تا نهم فروردین
  • توقیف یک هزارو ۴۰۰ خودرو متخلف در البرز
  • اجرای تمهیدات ترافیکی شب های قدر در البرز
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کشور
  • افزایش خودسرانه کرایه جابجایی مسافر بین شهری گیلان
  • کنترل و نظارت بر خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل مسافر البرز
  • ۲۰۴ هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی استان اصفهان به سفرهای نوروزی رفتند
  • جابجایی ۶/۵ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی