Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارابی با بیان اینکه سریال‌های تولیدی در صدا و سیما جنبه اشرافی‌گری نداشته باشد گفت: نخستین سریال ۳۰۰ قسمتی کشور در گیلان تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی دارابی» امروز (چهارشنبه،۲۲ خرداد) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای گیلان اظهارکرد: رسانه ملی تاثیر شگرفی در ارتقاء فرهنگ جامعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور استان‌های صداوسیمای با بیان اینکه گیلان دارای ظرفیت‌های ارزشمندی در بخش‌های مختلف است گفت: در دهه 40 گیلان به عنوان استان برتر در جایگاه بسیار بالایی قرار داشت.

 

دارابی اذعان کرد: گیلان علاوه بر منابع طبیعی و ظرفیت‌های بالای جغرافیایی دارای چهره‌های ارزشمند و فرهیخته‌ای است.

 

وی به تدوین نخستین سریال تاریخی تحت عنوان «مادر» اشاره کرد و ادامه داد: برای نخستین بار سریال 300 قسمتی با مضمون تاریخی، فرهنگی و اجتماعی ایران اسلامی به روایت گیلان در حال ساخت است.

 

معاون امور استان‌های صداوسیما تصریح کرد: توجه به ظرفیت‌های گیلان نیاز به کار و تلاش بیشتری دارد.

 

وی  با تاکید بر اینکه رسانه ملی زبان مردم است خاطر نشان کرد: رسانه باید خدمات دولت را به نحو احسن برای  مردم بازگو و مشکلات مردم را به گوش مسئولان برساند، رسانه ملی باید حامی مسئولان باشد.

 

دارابی افزود: با وجود تحریم‌ها و تهدیدها امروز ایران اسلامی به کارگاه تولید سازندگی تبدیل شده که در این راستا صدا وسیما با اجرای برنامه‌های تاثیرگذار می‌تواند نقش ارزنده‌ای داشته باشد.

 

معاون امور استان‌های صداوسیما افزود: آرامش و آسایش امروز را مدیون شهدا هستیم، گیلان هشت هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و این خود از سرمایه‌های ارزشمند این استان است.

 

وی به برنامه های صداو سیمای گیلان اشاره و اظهار کرد: صداو سیمای مرکز گیلان برنامه‌های بسیار تاثیرگذاری را اجرایی کرده و توانسته در سطح ملی خوش بدرخشد.

 

دارابی خاطرنشان کرد: گیلان مینیاتوری از ایران بزرگ است، با وجود ظرفیت‌های بالای چون کوه، دریا و طبیعتی بکر نباید مشکل اقتصادی و بیکاری در این استان  هویدا باشد.

 

معاون امور استان‌های صداوسیما با تاکید بر اینکه ایران کشوری متدین است، اضافه کرد: سریال‌ها و فیلم‌هایی باید در صدا وسیما تولید شود که جنبه اشرافی‌گری نداشته باشد.

 

در پایان مراسم لوح تقدیر پایان کار مدیریت به حسن ظهیری و آغاز مدیریت صدا و سیمای مرکز گیلان به محمدرضا باقرزاده اهداء شد.

 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس خبرگزاری شبستان اردبیل استان بوشهر وهابیت مسجد نیروی انتظامی فارس شیراز روزنامه تشییع دولت و مردم صداوسیما گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۶۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع آب در محلات شهر ایلام

ایسنا/ایلام به علت پاره‌ای تعمیرات که بروی تابلوهای برق راه انداز ایستگاه شماره ۲ سد ایلام صورت می‌گیرد، آب برخی مناطق شهر ایلام قطع می‌شود.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی شرکت آبفای استان ایلام در اطلاعیه‌ای از قطع آب در خیابان ربابه کمالی، بلوار شهید صدوقی، قسمتی از بلوار جمهوری، بلوار فارابی و خیابان رسالت، محله‌های رزمندگان، جانبازان، بلوار نماز، فرهنگیان، میدان میلاد، قسمتی از خیابان مبارزان، خیابان پیروزی و خیابان پیام خبر داد.

امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه، تا پایان تعمیرات با قطعی و یا افت فشار آب مواجه خواهند شد.

در این اطلاعیه آمده است: ضمن پوزش از شهروندان محترم، تلاش خواهیم کرد این تعمیرات در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظارتی بر پارکینگ‌های عمومی در کرمانشاه وجود ندارد
  • دارابی: چالش‌های جهان معاصر تهدیدی جدی برای میراث فرهنگی هستند!
  • ساخت ربات‌های صنعتی هوشمند برای خطوط تولیدی
  • «وعده صادق» محقق شد؛ اما وعده ساخت «بازمانده‌ها» خیر!
  • تکمیل مرحله نخست ساخت بندر گردشگری چمخاله
  • اطلاعیه قطع آب در محلات شهر ایلام
  • تلاش‌ها برای تکمیل بیمارستان‌های گیلان
  • سعید آقاخانی چطور «نون‌خ۵» را محبوب نگه می‌دارد؟
  • بررسی روند اجرای عملیات ساخت بیمارستان جایگزین پورسینا در رشت
  • قطع و افت فشار آب در برخی مناطق ایلام