Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@21:25:10 GMT

دفاع مقدس تجسم روحیه جهادی و انقلابی است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۶۵۹۰

دفاع مقدس تجسم روحیه جهادی و انقلابی است

به گزارش ایکنا از اردبیل، سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، روز گذشته 21خردادماه در همایش منطقه‎ای مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‎های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان که در محل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد، ضمن قدردانی از مسئولان استان اردبیل در تکمیل فاز یک مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، احداث مراکز فرهنگی و موزه‌ها در سراسر کشور را از کارهای عمیق و ماندگار در نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و به تکمیل فیزیکی و محتوایی این مراکز تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه استان اردبیل همواره در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم پیش‎قدم بوده است، اظهار کرد: ساخت مرکز فرهنگی در این استان پاسخی به مطالبه خانواده‎های شهدا و ایثارگران است.

وی افزود: کار عمیق و ماندگار دیگر در حوزه دفاع مقدس چاپ و نشر کتب است که در سال‌های اخیر از رشد کمی و کیفی قابل توجه برخوردار بوده است.

سردار کارگر در ادامه گفت: دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از همدیگر جدا شدنی نیستند و دفاع مقدس تجسم روحیه جهادی و انقلابی است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان سخنان خود ایمان، تبعیت از رهبری، ایثار، جان فشانی و توسل به ائمه اطهار را رمز پیروزی دانست و بر آن تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اردبیل دفاع مقدس تجسم روحیه شهادت جهادی انقلابی مردم شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی

مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در بازدید از روند ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان گفت: ساخت باغ موزه دفاع مقدس سال‌هاست آغاز شده، اما همچنان شاهد پیشرفت چشمگیری در ساخت این پروژه نیستیم، طبق زمان بندی امیدواریم فاز اول این مجموعه در نیمه اول سال جدید به بهره‌برداری برسد که می‌تواند روند ساخت فاز‌های تکمیلی را هم افزایش بدهد. 

وی ضمن تاکید بر اهمیت هویت‌سازی و ضرورت وجود المان‌های دفاع مقدس در ساخت موزه بیان کرد: باغ موزه دفاع مقدس باید با محوطه‌سازی همراه باشد به طوری که در جای جای آن نماد‌های دفاع مقدس را مشاهده و با حضور در آن احساس کنیم که در دروان دفاع مقدس قدم می‌زنیم، در همین راستا باید محوطه سازی مناسب صورت بگیرد و ادوات مربوطه به دفاع مقدس در سکو‌های طراحی شده به نمایش گذاشته شود. 

این مسئول افزود: حتی در ساختمان اداری که از قبل در این مجموعه ساخته شده نیز می‌شد از نماد‌ها و آثار دفاع مقدس استفاده شود تا با سایر فضا‌های شهری و اداری موجود تفاوت داشته باشد.

رجحانی تاکید کرد: منابع ساخت محدود است بنابراین باید در چنین پروژه‌هایی هویت سازی و پرداختن به ماهیت کار بیش از هر پروژه دیگری مورد توجه قرار گیرد به شکلی که به خصوص نسل جوان با حضور در این مجموعه حال و هوای دفاع مقدس را احساس کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد
  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • روحیه جهادی و دانش‌پایه بودن نظام دفاعی عامل برتری قدرت نظامی ایران است
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد