Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار مشهدمقدس گفت: عقب‌ماندگی‌هایی در نوسازی ناوگان اتوبوسرانی وجود دارد که تاکید کرده‌ایم که با افزایش ناوگان، تعمیرات، بازگشت و مناسب‌سازی شکل‌های مختلف حمل و نقل با توجه به تقاضای بازار تا پایان سال این عقب ماندگی جبران شود. ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محمدرضا کلائی ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از 100 دستگاه مینی‌بوس با حضور جمعی از اعضای شورای شهر اظهار داشت: معتقدیم با توجه به مجموعه فعالیت‌هایی که در شهر مشهد انجام می‌شود با کمک امام رضا(ع) و همدلی مسئولان، دستگاه‌های مختلف و مردم شاهد رونق مناسبی در مشهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار مشهدمقدس گفت: اشتغال و رونق تولید برای داشتن شهری در شان امام رضا(ع) تمام مسئولان ارشد و کلان استان را در کنار هم قرار داده است.

کلائی عنوان کرد: امروز شهر مشهد از لحاظ پروژه‌های سرمایه‌گذاری، اقتصادی و فعالیت پروژه‌های زیرساختی و عمرانی در کشور بی‌نظیر است.

اختصاص 25 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه برای بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده در گلستانتوجهی به نوسازی ناوگان حمل و نقل در برخی شهرهای استان سمنان نمی‌شودمدیرکل جدید نوسازی مدارس استان کرمان معرفی شد

وی افزود: اقدام خوبی در زمینه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی انجام شده اما عقب‌ماندگی‌هایی در نوسازی ناوگان اتوبوسرانی وجود دارد که تاکید کرده‌ایم که با افزایش ناوگان، تعمیرات، بازگشت و مناسب‌سازی شکل‌های مختلف حمل و نقل با توجه به تقاضای بازار تا پایان سال این عقب ماندگی جبران شود.

شهردار مشهدمقدس ادامه داد: موضوع دیگری که برای ما اهمیت دارد نظافت و تمیزی اتوبوس‌ها است زیرا تردد روزانه حدود 4 هزار دستگاه اتوبوس به نوعی بخشی از سیما و منظر شهری است که باید به این موضوع توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۶۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار مشهد از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، محمد رضا قلندر شریف با اشاره به عملیات وعده صادق که مقتدرانه توسط سپاه پاسداران انجام گرفت و لبخند را بر چهره ملت‌های مظلوم و آزادیخواه عالم بویژه ملت بزرگ ایران و مردم مظلوم غزه نشاند تقدیر و تشکر کرد.

شهردار مشهد خطاب به سردار غیاثی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام افزود: اقدام همکاران شما، دل هر انسان آزاده و هر ایرانی که دل در گرو استقلال کشورمان دارد را شاد کرد و حتی این اقدام شایسته و شجاعانه مورد تحسین و تمجید کسانی قرار گرفت که شاید گله‌های مختصری هم از برخی مدیریت‌های اجرای نظام دارند.

وی تصریح کرد: امروز توفیقی شد در محضرتان حاضر شدیم تا شادی خود را از این اقدام به جا و به هنگام که دل بسیاری را شاد کرد، تقسیم کنیم و به شما و همکارانتان خداقوت و دستمریزاد بگوییم.

در ادامه این دیدار سردار غیاثی ضمن تشکر از حضور شهردار و دیگر همراهان، همه این موفقیت‌ها را عنایت پروردگار، لطف امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهنمودها رهبری عزیز انقلاب عنوان کرد و افزود: سپاه در همه عرصه‌ها برای دفاع از کیان انقلاب و ملت عزیز ایران لحظه‌ای تردید نداشته و ندارد و تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا برای ثبات امنیت مردم ایثار و از خودگذشتگی می‌کند و این را وظیفه خود می‌داند.

کد خبر 6080423

دیگر خبرها

  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • امضای قرارداد خرید بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران
  • دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس ایجاد شد
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • نوسازی ناوگان مکانیزاسیون راه‌حلی مناسب برای تحقق خودکفایی محصولات استراتژیک
  • شهردار مشهد از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد
  • احداث مدرسه ۶ کلاسه صالح شهر در دستور کار قرار گرفت