Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ساعت 19:15 روز گذشته (21 خرداد 98) دو دختر 15 ساله با مراجعه به کلانتری 173 امین‌آباد عنوان داشتند که از دست یک مرد آزارگر فرار کرده‌اند.

یکی از این دختران که حال بهتری نسبت به دیگری داشت، در اظهاراتش به مأموران گفت که ساعت 17:30 روز گذشته برای گرفتن یک کتاب درسی از یکی از دوستانشان، سوار بر سوار تاکسی اینترنتی شده و راهی منزل آنها شده‌اند و خانواده هر دو آنها در جریان موضوع قرار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده تاکسی با خودروی پراید از مسیر اصلی خارج شده و آنها را به کمربندی دوم جاده ورامین قبل از پل فیروزآباد برده و در آنجا به بهانه خرابی خودرو، از پراید پیاده شده و در عقب را باز کرده بود.

راننده پس از پیاده شدن از خودرو با قصد آزار و اذیت، گردن یکی از دو دختر را گرفته و وقتی با مقاومت دیگری روبه‌رو شده بود، سراغ دختر دوم رفته و او را هدف نیت شومش قرار داده بود.

در زمان مقاومت دو دختر، گردنبند یکی از آنها پاره شده و بر روی زمین افتاده بود.

حین این اتفاقات در حالیکه متهم برای رسیدن به نیتش همچنان اصرار داشته، ناگهان بالگرد هواناجا (متعلق به نیروی انتظامی) از آسمان منطقه با ارتفاع بسیار پایین عبور کرده که متهم با مشاهده آن از ترس گیر افتادن در دام پلیس، هر دو دختر را در جاده رها کرده و از محل متواری شده بود.

موضوع بلافاصله تحت رصد دقیق پلیس قرار گرفت و نیروهای عملیات کلانتری با  داشتن پلاک خودرو و تلفن‌همراه راننده تاکسی اینترنتی، دو محل احتمالی حضور متهم در دولت‌آباد و شهرری را مورد بررسی قرار دادند که نهایتاً موفق شدند متهم را حین فرار در فیروزآباد شهرری شناسایی و دستگیر کند.

سرهنگ حیدر مسن‌آبادی؛ رئیس کلانتری 173 امین‌آباد با اعلام این خبر گفت: متهم متأهل و دارای دو فرزند است و با بیان اینکه در آن لحظات دچار وسوسه‌های شیطانی شده، از عمل خود ابراز ندامت داشت.

وی تصریح کرد: گردنبند یکی از دختران که پاره شده بود نیز داخل خودرو کشف و متهم با تشکیل پرونده‌ای به مقام قضایی معرفی شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کتاب درسی تاکسی خانواده جاده خودرو زمین شناسایی و دستگیر پلیس بالگرد ناجا راننده تاکسی اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال دختر آسیا از ۲۷ خرداد تا سوم تیر با حضور ۱۳ تیم در ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم نوجوانان دختر ایران در گروه دوم مرحله مقدماتی با تیم‌های ژاپن و فیلیپین همگروه است.   فاطمه شعبان خمسه در راستای آماده‌سازی هر چه بیشتر تیم والیبال زیر ۱۸ سال دختر ایران، ۱۹ بازیکن را به ششمین اردوی این تیم فراخواند.   مرحله ششم تمرینات از هشتم اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی والیبال زنان (چمران) در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می‌شود و به مدت ۱۱ روز (هجدهم اردیبهشت) پیگیری می‌شود.   مریم قاضی راد، هستی واحدی، سوگند بابازاده، معصومه قدمی، یسنا آهنکوب‌رو، آیدا ولی‌نژاد، عسل ولی‌پور، نگار حسینی، زهرا محمدزاده، لعیا افزونی، هلیا پوررضا، زهرا یزدان کیش‌راد، یلدا جعفری، آیناز باقری، مبینا کریمی، ملینا غفرانی، فاطمه کاویانی کتولی، کیمیا سهرابی و ثنا نقی‌پور بازیکنان دعوت شده به ششمین اردوی آماده‌سازی تیم والیبال زیر ۱۸ سال دختر ایران هستند.   بهاره نیازی و ندا مولاهویزه به عنوان مربیان، سارا آقاجانی (کمک مربی)، فهیمه محلوجی به عنوان بدنساز، اکرم حبیب‌لو فیزیوتراپ و افسانه شکوهی‌فر به عنوان مدیر تیم، سرمربی تیم والیبال نوجوانان را در این اردو همراهی می‎‌کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • سندروم مسئله با پدر در کمین دختران
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • تاکسی نصف و نیمه در خیابان ؛ بی‌رنگ در میاد! | ببینید