Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@18:51:06 GMT

مسعود شجاعی؛ کاپیتانی برای اتلاف وقت!

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۶۶۸۰

به گزارش وانانیوز، 

مسعود شجاعی که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و سپس جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات نتوانست دقایق زیادی برای تیم ملی بازی کند، همچنان اصرار به ادامه فعالیت در اردو‌ها را دارد و باز هم می‌خواهد به کارش در تیم ملی ادامه بدهد.
او سال هاست برای تیم ملی بازی می‌کند و یکی از بهترین هافبک‌های ۲۰ سال گذشته فوتبال کشورمان بوده که حتی در لالیگا نیز سابقه بازی دارد، اما اتفاقی که برای این بازیکن در جریان دیدار با کره جنوبی رخ داد، می‌تواند معانی و تعابیر گوناگونی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مارک ویلموتس از شجاعی به عنوان کاپیتان تیم ملی ایران تنها ۲ دقیقه در زمین سود برد. او، مسعود را در دقیقه ۱+۹۰، یعنی درست در زمانی که مربیان حرفه‌ای از بازیکنانی برای اتلاف وقت استفاده می‌کنند، راهی میدان کرد و در همان دو دقیقه حضور نیز، شجاعی یکبار توپ از دست داد و بار دیگر در پرسینگ حریف، ناکام بود.
با این شرایط امکان دارد قبل از آن که شجاعی تصمیم به خداحافظی از پیراهن تیم ملی بگیرد، توسط ویلموتس از لیست‌های بعدی خط بخورد!

منبع: وانا

کلیدواژه: مسعود شجاعی تیم ملی ایران مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۶۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی

آفتاب‌‌نیوز :

پیکار‌های لیگ برتر از هفته آینده دوباره پیگیری می‌شود و استقلال دوازدهم اردیبهشت مسابقه فوق العاده حساسی را برابر تراکتور برگزار خواهد کرد. جدالی که برای آبی‌پوشان از بعد قهرمانی بسیار حائز اهمیت تلقی می‌شود و البته خود تراکتوری‌ها نیز برای حفظ امید کسب سهمیه چاره‌ای جز پیروزی ندارند.

این مسابقه در حالی آغاز خواهد شد که سیدحسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان اول استقلال به خاطر محرومیت انضباطی اجازه همراهی آبی‌پوشان پایتخت را نخواهد داشت و جواد نکونام باید فکر دیگری برای سنگربانی و البته کاپیتانی تیمش کند.

محمدرضا خالد آبادی به عنوان سنگربان دوم استقلال در این بازی به میدان خواهد رفت و اگر اتفاقی رخ ندهد، روزبه چشمی بازوبند کاپیتانی استقلال را در تبریز بر بازو خواهد بست.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • (عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد
  • جریمه مسعود شجاعی کاهش پیدا کرد
  • کاهش جریمه مسعود شجاعی با رأی کمیته استیناف
  • گردان با بازوبند امیدوار به فرار از فاجعه (عکس)
  • هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!