Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@10:30:52 GMT

خودسازی در تمام دستگاه‌ها تقویت شود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۶۶۸۶

خودسازی در تمام دستگاه‌ها تقویت شود

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 22 خردادماه در دیدار با سردار اشتر، فرمانده انتظامی کل کشور ضمن تشکر از زحمات چندین ساله سردار گودرزی فرمانده سابق نیروی انتظامی فارس، تامین امنیت پایدار و تلاش برای تحقق اهداف نیروی انتظامی را از ویژگی‌های دوران خدمت سردار گودرزی در استان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تأمین امنیت در استان پهناوری چون فارس که برخی مناطق آن بیش از ۸۰۰ کیلومتر با یکدیگر فاصله دارد طبیعتاً کار بسیار سختی است که سردار گودرزی به خوبی از عهده آن بر آمده است.
آیت‌الله دژكام اظهار كرد: گاهی اوقات از درگیری و اختلاف جزئی بر سر یک زمین کشاورزی تا بزرگترین تهدیدات امنیتی، نیروی انتظامی باید در عرصه حضور فعال و آرامش بخش داشته باشد که بحمد الهی نیروی انتظامی در استان فارس در سال‌های گذشته در همین تراز قرار داشته و البته در این راستا مجموعه دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه اعضای شورای تأمین همکاری‌های لازم را داشته‌اند و این هدف با همدلی و همفکری تمامی مسئولان محقق شده است.
نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، خودسازی و جامعه‌پردازی را از پیام‌های مهم این بیانیه اعلام کرد و گفت: باید تلاش شود در تمامی مجموعه‌ها خودسازی تقویت شود و برادران خدوم در نیروی انتظامی، متناسب با گام دوم انقلاب خود را آماده و مهیا کنند.
آیت‌الله دژکام اظهار كرد: در کنار تقویت خودسازی، باید به این نکته توجه کنیم که ممکن است نیروی انتظامی فعالیت‌هایی را انجام دهد یا تلاش‌هایی را دوستان در دیگر قوای نظامی انجام دهند اما در لحظه‌ای که باید، از سوی بخش‌های دیگر حمایت نشوند و کار و تلاش آن‌ها ضایع شود كه در این راستا باید اعضای جامعه هم با پذیرفتن نقش‌ خود و ایفای آن تمام تلاش خود را به کار گیرند.
امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود پیگیری در کارها را ازجمله الزامات دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: اگر دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های نظامی و انتظامی همکاری و پیگیری لازم را در کارها داشته باشند مطمئنا به نتایج خوبی دست پیدا خواهند کرد.
آیت‌الله دژکام در انتها افزود: ان‌شاءالله پس از معرفی سردار حبیبی به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان فارس، این همکاری و همدلی را ادامه دهیم تا امنیت استان فارس که از اهمیت ویژه ای برای کشور برخوردار است همچنان تامین شود ودر ادامه از کارهای خوب و مفید مجموعه انتظامی استان مطلع شوید و از این مجموعه اقدامات خشنود باشید.
سردار اشتری، فرمانده ناجا نیز در این دیدار با اشاره به زحمات سردار گودرزی فرمانده سابق نیروی انتظامی فارس از بهبود شاخص‌های امنیتی موجود در استان خبر داد و افزود: علی‌رغم گستردگی و پهناور بودن استان فارس و وجود مشکلات خاص این استان از شرایط مطلوبی برخوردار است و تمام تلاش فرماندهی انتظامی کشور تحقق شرایط مطلوب‌تر است.
وی افزود: در سایه هماهنگی وحدت و همدلی که بین دستگاه‌های اجرایی و نهادهای نظامی و انتظامی وجود دارد مردم استان فارس خوشبختانه توانسته‌اند از خدمات نیروی انتظامی به خوبی بهره‌مند شوند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي نيروي انتظامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی استهبان گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در روستای ماهفرخان بخش رونیز استهبان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
حسین اکبرپور افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی و با همکاری اداره محیط زیست و منابع طبیعی زمین‌های تصرف شده را از چنگ زمین خواران خارج کردند.
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استهبان افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.
شهرستان استهبان در شرق فارس و در فاصله ۱۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند