Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفعت مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زابل در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ۱۰۹ نفر از مردم منطقه سیستان در شمال این استان به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از توفان و گرد و خاک از ابتدای روز گذشته  تا کنون روانه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شدند.

وی افزود: این افراد به دلیل عوارض تنفسی، چشمی و قلبی ناشی از توفان به بیمارستان ها، مراکز درمانی و پایگاه‌های اورژانس مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روفعت گفت : از این تعداد ۴۳نفر جهت ادامه درمان در بخش های مختلف بیمارستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی زابل بستری شدند و ۶۶ نفر هم بصورت سرپایی از خدمات اورژانس های پیش بیمارستانی و بیمارستانی بهره مند شدند .

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز ۲۰۱ طوفان‌الاقصی| کشف ۵۱ پیکر دیگر در خان یونس

این روزها غزه و به خصوص شهر خان یونس شاهد برگ دیگری از جنایات ارتش اشغالگر است؛ کشف گورهای دسته‌جمعی صدها شهید، نشان می‌دهد که آن‌ها یا زنده به گور و یا به شکل اعدام میدانی به شهادت رسیده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، 201 روز از جنگ در غزه می‌گذرد، نبردی که چه از حیث مدت، شدت و چه از نظر میزان جنایات رژیم صهیونیستی در تاریخ مبارزات فلسطینی‌ها نظیر ندارد؛ جنگی که بیش از 34 هزار شهید تاکنون در پی داشته است و از سوی دیگر کشف گورهای دسته‌جمعی این روزها تصویری جدید از وحشی‌گری اشغالگران را نمایان کرده است. به گفته مقامات امدادی غزه، دست و پای برخی شهدا بسته شده بود و این نشان می‌دهد که آن‌ها یا زنده به گور شده یا به شکل اعدام میدانی به شهادت رسیده‌اند.

مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزهآمار وحشتناک از 200 روز وحشی‌گری صهیونیست‌ها در غزه

دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه نیز به مناسب دویستمین روز جنگ غزه اعلام کرد که بیش از 140 گور دسته‌جمعی یا موقتی را مستندسازی کرده است. این گروه همچنین گفت که اشغالگران بیش از 70 هزار تن انواع مواد منفجره را بر سر غزه ریخته‌اند و یورش زمینی به غزه نیز با تخریب عامدانه صدها خانه و از شمال تا جنوب همراه بوده است.

نظامیان ارتش اشغالگر در 26 بهمن سال گذشته به مجتمع بیمارستانی «الناصر» در شهر خان یونس یورش برده و دهها نفر را در داخل بیمارستان از بیمار و کادر درمانی تا آوارگانی که داخل بیمارستان پناه گرفته بودند را به شهادت رسانده یا بازداشت کردند. بخش‌های وسیعی از بیمارستان نیز در این یورش تخریب شد. به گفته حماس سرنوشت 2 هزار نفری که داخل بیمارستان پناه گرفته بودند مشخص نیست.

در این میان شبکه عبری‌زبان «کان» شب گذشته گزارش داد که ارتش اسرائیل خود را برای یورش زمینی به رفح آماده می‌کند.


کاربران محترم مهمترین تحولات یکصد و نود و دومین روز عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

***********************************************************************

حزب الله شمال فلسطین اشغالی را با کاتیوشا هدف قرار داد

حزب الله لبنان اعلام کرد شهرک مرگلیوت در شمال فلسطین اشغالی را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف حمله قرار داده است.

روزنامه هاآرتص نیز به نقل از منابعی در ارتش اسرائیل نوشت که بین 10 الی 15 موشک به شهرک مرگلیوت در منطقه الجلیل بالا برخورد کرده است. به گفته این منابع، این اصابت در حالی رخ داده که هیچ آژیر هشداری پیش از آن به صدا در نیامده بود.

نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از سوی دادگاه کیفری بین‌المللی

کانال 12 اسرائیل اعلام کرد پیام‌هایی که به اسرائیل می‌رسد حاکی از افزایش احتمال صدور حکم بازداشت مقامات ارشد این رژیم از سوی دادگاه کیفری بین‌المللی است.

این شبکه همچنین  گفت که مقامات اسرائیلی نگران این موضوع هستند و در نشستی در دفتر نتانیاهو به بررسی آن پرداخته‌اند.

کشف پیکر 51 شهید دیگر در خان یونس

سازمان امدادرسانی غزه اعلام کرد که روز سه شنبه پیکر 42 شهید در محوطه بیمارستان «الناصر» در شهر خان یونس و پیکر 9 شهید نیز در دیگر مناطق این شهر کشف شده است.

به گفته این سازمان، با کشف پیکر این تعداد، مجموع شهدایی که در این مجتمع بیمارستانی و دیگر مناطق خان یونس تفحص شده‌اند، به 324 شهید افزایش یافت و  پیکر 30 شهید شناسایی شده است و نیروهای امدادی همچنان در حال جست‌و‌جو برای یافتن دیگر مفقودین هستند.

در حال تکمیل...

 

دیگر خبرها

  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • روز ۲۰۱ طوفان‌الاقصی| کشف ۵۱ پیکر دیگر در خان یونس
  • تصادف منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد