Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برنامه‌ریزی برای ارتقاء سطح فرهنگ دینی کارمندان شهرداری را ضروری عنوان کرد و گفت: با کارهای کوتاه مدت و مقطعی می‌توان اثرات قابل توجهی در حوزه فرهنگی و دینی و اخلاقی بر روی کارمندان گذاشت.به گزارش بلاغ،به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در دیدار با شهردار قم، خطاب به سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه شما را از شهرداران موفق کشور می‌دانم اظهار کرد: حضور شما مایه خوشبختی و خوشحالی بود که چنین فرد موفق و خدمتگزاری نصیب مردم قم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقداماتی که در شهر قم توسط شهرداری انجام می‌شود گفت: تمام شهرداری‌ها در دنیا با مشکلات متعددی مواجه هستند و این بخاطر نیازها و خواسته‌های مختلف مردم است.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه در کشور ما در شهرها زمینه رشد اخلاقی کم است، گفت: گاهی در شهرها شاهد بسترهایی برای تنزل اخلاقی هستیم و این مساله‌ای عمومی است و اکثر شهرداری‌های کشور یا حتی در خارج کشور هم با آن درگیر هستند.

وی با بیان اینکه تمام شهرداری‌ها برای پاسخ‌دهی به نیازهای مردم دچار کمبودهایی هستند، افزود: کمبود بودجه، منابع مالی، مسائل اخلاقی، کمبود اعتماد عمومی و غیره در تمام شهرها وجود دارد اما در شهرداری‌های پس از انقلاب با تنوع ویژه‌ای که در فعالیت‌ها شکل گرفته باید شاهد اقداماتی متفاوت باشیم.

آیت‌الله مصباح یزدی با اشاره به وظایفی که پس از انقلاب برای شهرداری‌ها ایجاد شده است، گفت: توقعات خصوصا از شهرداری قم که مرکز انقلاب است بسیار بیشتر است؛ پس از انقلاب وظیفه فرهنگی و دینی هم به وظایف شهرداری‌ها اضافه شده است و در قم باید ویژه به این مساله توجه شود.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب در تمام بخش‌ها یک بار مضاعف فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و زمینه‌سازی برای رشد آنها را ایجاد کرده است، تصریح کرد: اگر کار فرهنگی ضروری در مراکز شهرداری صورت گیرد رضایت مردم بدون صرف بودجه خاصی تامین خواهد شد و سلامت بوستان‌ها و فضاهای شهری افزایش خواهد یافت.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برنامه‌ریزی برای ارتقاء سطح فرهنگ دینی کارمندان شهرداری را ضروری عنوان کرد و گفت: با کارهای کوتاه مدت و مقطعی می‌توان اثرات قابل توجهی در حوزه فرهنگی و دینی و اخلاقی بر روی کارمندان گذاشت.

وی بیان کرد: این برنامه‌ها باید ضمن اینکه برای کارمندان نشاط آور است باید بر زندگی فردی و اجتماعی آنها اثر بگذارد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانکی پور: فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، امیرحسین بانکی پور عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به مقاومت سازمان برنامه و بودجه درباره افزایش بودجه فرهنگی افزود: در برنامه هفتم توسعه کشور، با تفاهم‌نامه صورت‌گرفته بین شورای انقلاب‌ فرهنگی و سازمان برنامه‌ و بودجه پروژه‌های بزرگ و پیشنهادات بسیار خوبی گماشته شد؛ اما در نهایت پیشنهادات زمانی که به سازمان برنامه رسید، تصویب نشد. 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: طرحی ارائه داده شد که در شورای نهایی برنامه، دبیر شورای انقلاب‌فرهنگی، وزیر ارشاد به‌عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی و سه تن از اعضای حقیقی شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی حضور داشته باشند تا از حوزه فرهنگ حمایت کنند؛ این طرح در شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی تصویب شد و رئیس‌جمهور آن را ابلاغ کردند، اما باتوجه‌به نگاه اقتصادی  برنامه‌ریزان سازمان برنامه‌ و بودجه این طرح عملیاتی نشد و از این افراد که خود بنده نیز به‌عنوان یکی از اعضای حقیقی شورای انقلاب‌فرهنگی بودم، دعوت نشد؛ لذا با توجه‌ به نگاه اقتصادی برنامه‌ریزان نمی‌توان انتظار تحول اساسی در حوزه فرهنگ را داشت. 

بانکی پور افزود: دولت به‌ منظور رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه باید به فکر اصلاح اساسی در سازمان برنامه‌ و بودجه باشد.

دیگر خبرها

  • اشعار شاعران کُرد زبان در فضای شهری کرمانشاه اکران می‌شود
  • خبر مهم درباره حقوق ۱۴۰۳ کارکنان دولت/ سقف حقوق ماهانه کارمندان دولت مشخص شد
  • لایحه جامع منابع انسانی تهیه و مشخص شود
  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان
  • برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است
  • بانکی پور: فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست
  • فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست
  • لزوم برنامه‌ریزی مردمی برای راهپیمایی روز جهانی قدس
  • شعر فارسی، رسانه کم‌نظیر و قدرتمند در دوران جنگ رسانه‌ای/لزوم انتقال پیام‌های دینی، تمدنی و ایرانی‌گری با زبان شعر/ضرورت ایجاد نهضت ترجمه اشعار فارسی