Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریبرز بساطی رئیس اداره حفاظت محیط زیست گیلانغرب در حاشیه مراسم هفته محیط زیست گفت : پرندگان به همراه ۳۰ رشته تور دامی و قفس‌های نگهداری توسط شکارچیان غیرمجاز در چند روز اخیر کشف و ضبط شده است.

وی گفت : در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان در دامن طبیعت ویژه نان از توابع این شهرستان برگزار شد، وسایل و آلات صید مکشوفه نیز معدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقدیر از محیط بانان از برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

شهرستان گیلانغرب با در اختیار داشتن ۸۱ هزار هکتار مناطق شکار ممنوع و حفاظت شده قلاجه و زله زرد، محل زندگی بسیاری از جانوران کمیاب و نادر از جمله مانند افعی دم عنکبودی، شاه روباه، سنجاب منحصر به فرد و پلنگ، گونه‌های نادر گیاهی و انواع پرندگان و طیور زینتی است.

 

 

انتهای پیام/د

۳۰ رشته تور دامی و قفس‌های نگهداری توسط شکارچیان غیرمجاز

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند

 سعیدی در نشست شورای مسکن شهرستان اسکو با اشاره به اینکه ۲۳هزار و ۵۰۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند در حال اجراست گفت: ۳۲۴ قطعه زمین مسکونی برای تحقق طرح حمایت از جوانی جمعیت به زوج‌های جوان در این شهر اختصاص یافت.

فیروزی فرماندار شهرستان اسکو هم بر لزوم بهسازی و مقاوم سازی اماکن روستایی این شهرستان تاکید کرد و گفت: در راستای بهره مندی روستاییان از تسهیلات مقاوم سازی مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان وام کم بهره برای هر واحد روستایی تخصیص داده شده و ضروری است دهیاران با تبلیغ و تشویق روستاییان از این فرصت در جهت مقاوم سازی بافت فرسوده روستایی استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • برگزاری تور پرنده نگری در پارک جنگلی آبیدر سنندج
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • ساماندهی سگ‌های بلاصاحب البرز بدون هماهنگی همه شهرستان‌ها نتیجه‌بخش نیست
  • چهار گونه جانوری در طبیعت «میاندشت» تیمار و رهاسازی شدند
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • شکارچیان حیوانات وحشی در راور به دام قانون افتادند
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در خرامه
  • رهاسازی ۳۰ قطعه کبک در دامان طبیعت مرند