Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@02:19:37 GMT

توضیحات صالحی امیری درباره ماجرای فرهاد مجیدی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۶۸۹۳

توضیحات صالحی امیری درباره ماجرای فرهاد مجیدی

رییس کمیته ملی المپیک گفت: باید مراقبت کنیم که شخصیت فرهاد مجیدی تخریب نشود.

به گزارش مشرق، رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک بعد از ملاقات با پیشکسوتان در حالی که فرهاد مجیدی نیز در این جلسه حاضر بود، درباره بحث انتخاب این مربی از سوی فدراسیون برای هدایت تیم امید و مخالفت کمیته المپیک اظهار داشت: راجع به انتخاب سرمربیان، اعزام تیم‌ها به مسابقات بین المللی یک ستادی را تشکیل دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد عالی متشکل از وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون‌ها است.

بیشتر بخوانید:

۷ سکانس از تسویه حساب با فرهاد مجیدی برای همه تیم‌ها و فدراسیون‌ها این مسیر به صورت عادی طی می‌شود. ما درباره شخص یا کادرفنی در فوتبال یا هیچ رشته‌ای دخالت نداریم. ما اعتقاد داریم که باید مکانیزم یک تصمیم به درستی طی شود. این مساله بدین معناست که فدراسیون پیشنهاد می‌کند، در ستاد عالی بحث می‌شود و در نهایت جمع بندی خواهد شد. مصوبه ستاد عالی برای همه فدراسیون‌ها لازم الاجراست.

وی افزود: فرهاد مجیدی یکی از قهرمانان خوش نام ورزش کشور است و هیچ مشکلی با شخص او نداشته و نداریم. بحث ما درباره روند انتخاب او بود که گفتیم باید اجرا شود. خوشبختانه آقای تاج هم این باور را دارد که باید مکانیزم و مسیر اداری و قانونی طی شود. انشاالله هفته آینده ستاد عالی را با حضور وزیر ورزش تشکیل می‌دهیم که تاج نیز حاضر خواهد بود و پیشنهادات خودش را مطرح می‌کند.

رییس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که پس تاکنون حضور فرهاد مجیدی در تیم امید قطعی نشده، گفت: هنوز این موضوع تصویب نشده است. باید پیشنهاداتشان را بیاورند و بررسی شود. مصوبه ستاد عالی برای همه لازم الاجراست.

صالحی امیری در پایان بیان داشت: باید مراقبت کنیم که شخصیت آقای فرهاد مجیدی تخریب نشود. ما به مکانیزم انتخاب اعتراض داشتیم، نه شخص. انتخاب سرمربیان برای تیم‌های ملی در حوزه اختیار فدراسیون هاست، اما باید مسیر و مکانیزم درستی برای آن طی شود.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی تیم ملی امید سرمربی صالحی امیری فرهاد مجیدی فوتبال کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بر اساس اخباری که از روز گذشته مطرح شده بود فرهاد مجیدی یکی از گزینه های تراکتور برای جانشینی پاکو خمز بوده است و قرار بود امروز این مذاکرات جدی شود.

به نقل از اطلاعات در همین زمینه برخی منابع خبر داده اند که مجیدی امروز (چهارشنبه) به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است و گفته است که در ایران فقط برای استقلال سرمربی گری خواهد کرد.

البته مدیران تراکتور نه مذاکره با مجیدی را تائید کرده اند و نه خبر پاسخ منفی وی را.

از یحیی گل محمدی به عنوان دیگر گزینه تبریزی ها نام برده می شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896335

دیگر خبرها

  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی دعوت شد
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • آزمایشگاه دکتر صالحی؛ بهترین آزمایشگاه خون در شیراز
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی