Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اهمیت موضوعات مرتبط با حمل و نقل بویژه رعایت حق و حقوق رانندگان، گفت: در اجرای سامانه اعلام بار آنلاین، آنچه که اصلی ترین سرمایه ما محسوب می شود، اعتماد رانندگان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، مهدی میقانی افزود: نظم و نسق دادن به روابط بین اضلاع دخیل و مرتبط در بحث حمل و نقل و شفاف تر و قابل رصدترشدن اشکالات و مفاسد موجود، بخشی دیگر از اهداف اجرای این سامانه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، سامانه اعلام بار آنلاین سامانه ای است که رانندگان از طریق نصب اپلیکیشن آن در گوشی تلفن همراه، بار خود را بدون حضور فیزیکی دریافت می کنند.

میقانی گفت: در حال حاضر بیش از 50 درصد بارهای استان توسط پلیس راه کنترل می شود و تشکل های صنفی حمل و نقل بار هیچ گونه کنترلی بر آن ندارند که با اجرای این سامانه بسیاری از موضوعات موجود رفع شده و یا کاهش می یابد.

وی، نظارت بدون سیستم و سامانه را، کاری سخت بیان کرد و گفت: در مرحله اول این سامانه بزودی و به طور آزمایشی در شهرستان های گرگان و آق قلا اجرا و سپس به سراسر استان تعمیم داده می شود. م

دیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان اظهارداشت: شرکت نرم افزاری این سامانه یکی از 19 شرکت مجاز دفتر فناوری سازمان متبوع بوده که مجوز صدور بارنامه را دارند. 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: جاده خور به سمت نایین و اصفهان محدوده گردنه زنجیرگاه بدلیل آبگرفتگی و نبود ایمنی كافی تا اطلاع بعدی مسدود شد و رانندگان از مسیرجایگزین اردکان-چوپانان استفاده کنند.
سرهنگ علی مولوی با اشاره به اینکه امروز همچنین گردنه ظفرقند،زواره و نطنز هم که در پی بارش و سیلابی شدن بسته شده بود بازگشایی شد افزود: با توجه به لغزنده بودن سطح بیشتر جاده های استان رانندگان با سرعت مطمئن تردد کنند.
وی تاکید کرد: رانندگی با سرعت مطمئن لازمه یک سفر ایمن است و افراد بدانند جاده‌های لغزنده به راحتی کنترل خودرو را از دست راننده خارج می‌کند.
مسافران در صورت ضرورت سفر در محور‌های مواصلاتی استان با استفاده از سامانه ۱۴۱ در جریان وضعیت محور‌های مواصلاتی قرار گیرند.

دیگر خبرها

  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • صدور هشدار نارنجی؛ شروع باد و باران شدید از فردا
  • خطر ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • احتمال سقوط سنگ/ در حاشیه جاده چالوس توقف نکنید