Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری این نشست تخصصی به خبرنگار ایرنا، بیان داشت: این نشست یک روزه به منظور ارتقاء سطح علمی، بینشی و معرفتی اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان از سوی حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد رشت برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین قاسم قاسمی با اشاره به برگزاری این نشست تخصصی ویژه اساتید و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری اظهار داشت: در نشست تحصصی قرآن و شکوفایی حیات عقلانی تمدن اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، ۴۵۰ نفر از اساتید و دانشجویان مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح برنامه‌های معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برای دانشجویان و اساتید خاطر نشان کرد: تقویت کرسی‌های آزاد اندیشی، نظریه پردازی، برگزاری همایش‌های علمی و تخصصی برای ارتقاء سطح اساتید و هیات علمی و برپایی کارگاه‌های معرفتی از جمله این برنامه هاست.

وی با اشاره به فعالیت کانون های فرهنگی مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بیان داشت: در زمان حاضر، ۱۵ کانون فرهنگی و ۹ نشریه علمی و فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت فعال است.

بر اساس آخرین آمار دریافتی، افزون بر ۳۵ هزار دانشجو در ۱۵ واحد و مرکز دانشجویی در مقاطع مختلف تحصیلات دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان مشغول به تحصیل هستند.

۷۲۸۶ /‏۶۰۳۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی وزارت علوم، مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه ها و برگزاری کارگاه های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه های محوری این جشنواره بوده و در پایان از آثار برتر شرکت کننده در جشنواره تقدیر بعمل خواهد آمده است.

گفتنی است نشست مرحله نهایی داوری این جشنواره با حضور علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی برگزار شد.

کد خبر 6080933

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد زرند درصدد ایجاد فضای فرهنگی در جوار مرقد شهداست
  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد