Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار مشهدمقدس گفت: عقب‌ماندگی‌هایی در نوسازی ناوگان اتوبوسرانی وجود دارد که تاکید کرده‌ایم که با افزایش ناوگان، تعمیرات، بازگشت و مناسب‌سازی شکل‌های مختلف حمل و نقل با توجه به تقاضای بازار تا پایان سال این عقب ماندگی جبران شود.

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا کلائی ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس با حضور جمعی از اعضای شورای شهر اظهار داشت: معتقدیم با توجه به مجموعه فعالیت‌هایی که در شهر مشهد انجام می‌شود با کمک امام رضا(ع) و همدلی مسئولان، دستگاه‌های مختلف و مردم شاهد رونق مناسبی در مشهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار مشهدمقدس گفت: اشتغال و رونق تولید برای داشتن شهری در شان امام رضا(ع) تمام مسئولان ارشد و کلان استان را در کنار هم قرار داده است.
کلائی عنوان کرد: امروز شهر مشهد از لحاظ پروژه‌های سرمایه‌گذاری، اقتصادی و فعالیت پروژه‌های زیرساختی و عمرانی در کشور بی‌نظیر است.
وی افزود: اقدام خوبی در زمینه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی انجام شده اما عقب‌ماندگی‌هایی در نوسازی ناوگان اتوبوسرانی وجود دارد که تاکید کرده‌ایم که با افزایش ناوگان، تعمیرات، بازگشت و مناسب‌سازی شکل‌های مختلف حمل و نقل با توجه به تقاضای بازار تا پایان سال این عقب ماندگی جبران شود.
شهردار مشهدمقدس ادامه داد: موضوع دیگری که برای ما اهمیت دارد نظافت و تمیزی اتوبوس‌ها است زیرا تردد روزانه حدود ۴ هزار دستگاه اتوبوس به نوعی بخشی از سیما و منظر شهری است که باید به این موضوع توجه بیشتری شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهردار مشهد ناوگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز

تین نیوز

 رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز از استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس رانی شیراز خبر داد.

پیمان باباخانی امروز ۴ اردیبهشت از استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس رانی شیراز خبر داد و گفت: با حمایت مدیریت شهری شیراز و برنامه ریزی های انجام شده توسط سازمان از اوایل دی ماه سال گذشته تاکنون ارائه خدمات خطوط شبانه از پایانه نمازی با ۴ خط به نواحی مختلف شهر در حال انجام است.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز بیان کرد: قطعاً در صورت استقبال شهروندان و بررسی نیاز ظرفیت فعلی افزایش می یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران