Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- درپی اظهارات کارشناس محیط زیست کشور مبنی بر کشت خشخاش در جنگل‌های فارس دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس این اظهارات را نشر اکاذیب خواند.

آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، بیان داشت: در پی مصاحبه و ادعای فردی در خصوص کشت خشخاش پس از تخریب عمدی جنگل‌ها در استان فارس دادستان شیراز ادعای مطرح شده کاملا غلط و فاقد پایه و اساس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این اظهارات را قابل پیگیرد خواند و تأکید کرد: مصاحبه کننده و خبرگزاری منتشر کننده مصاحبه باید پیش از هر اقدام صحت گزارش دریافتی خود را با منابع موثق بررسی و سپس اقدام به انتشار خبر کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس افزود: دستگاه قضایی استان در حال بررسی موضوع و منشاء خبر کذب و بی اساس مطرح شده بوده و قطعاً با عوامل خاطی، برخورد قضایی در دستور کار خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان فارس کشت خشخاش دادگستری استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان اردبیل : عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل شناسایی و دستگیر شد

دادستان مرکز استان اردبیل با اشاره به عملکرد گشت سایبری دادستانی در شناسایی فردی که اقدام به نشراکاذیب در فضای مجازی می‌کرد، گفت: دقایقی بعد از شناسایی و در سریع‌ترین زمان ممکن فرد مذکور در یکی از مناطق اردبیل دستگیر و بازداشت شد.   جلال آفاقی، با اشاره به برخی گزارش‌ها از محتواهای تولید شده در فضای مجازی در پی عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در قالب حق شرعی و قانونی و طبیعی دفاع و در صیانت از حقوق ملت شریف ایران و کشور عزیزمان صورت گرفت، ضمن تاکید بر هوشیاری کاربران در مواجهه با چنین محتواهای رسانه‌ای اظهار کرد: نشر و بازنشر محتواهایی در فضای مجازی که در راستای اهداف عملیات روانی رژیم خبیث صهیونیستی قرار گیرد، جرم است و با عامل یا عاملین قاطعانه برخورد خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه رئیس کل دادگستری مازندران برگزار شد
  • دادستان اردبیل : عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل شناسایی و دستگیر شد
  • حل مشکلات واحد‌های تولیدی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری شهرستان خوی
  • توضیحات خیابانی درباره مصاحبه با مارادونا | قول دادم تا زمان مرگ من و مارادونا مصاحبه منتشر نشود! | ببینید
  • عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل دستگیر شد
  • آزادی ۱۶ زندانی جرایم غیر عمد در آباده به همت خیران
  • دادستان کل کشور: عملیات سپاه مقدمه‌ نابودی رژیم صهیونیستی باشد
  • برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی در قزوین
  • رسیدگی به ۴۵ پرونده در کمیسیون حقوق شهروندی دادگستری خوزستان
  • دادستان پردیس: با پیمانکاران متخلف مسکن مهر برخورد می‌شود