Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-20@06:26:53 GMT

آتش‌سوزی در پست برق نیروگاه بعثت تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۷۴۴۶

آتش‌سوزی در پست برق نیروگاه بعثت تهران

رویداد۲۴ با مهار آتش پست برق نیروگاه بعثت تهران، پس از ساعتی از بروز خاموشی‌ها، بخش گسترده‌ای از خاموشی‌ها رفع شده و تلاش برای رفع بخش باقی مانده نیز ادامه دارد.

دقایقی پیش آتش در پست فوق توزیع برق نیروگاه بعثت تهران مهار شد. این آتش‌سوزی که از ظهر امروز آغاز شده بود، با تلاش متخصصان شرکت برق منطقه‌ای استان تهران و مأموران امداد و نجات آتش نشانی مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این آتش سوزی مربوط به پست فوق توزیع ۶۳ کیلوولت درون محوطه نیروگاه بعثت تهران بود و طبق بررسی‌ها، علت حادثه هنوز مشخص نیست.

با بروز این حادثه، برق برخی از مناطق جنوب تهران قطع شد که متخصصان شرکت برق منطقه‌ای استان با همکاری متخصصان شرکت توزیع برق منطقه، با لوپ کردن شبکه موفق شدند بخش‌های زیادی از خاموشی‌های ایجاد شده را پس از ساعتی رفع کنند و هم‌اکنون امدادگران شرکت توزیع برق و شرکت برق منطقه‌ای با همکاری هم در حال تلاش برای رفع خاموشی باقی مانده در منطقه جنوب تهران ناشی از این حادثه هستند.

دلیل وقوع حادثه و میزان خسارت وارد شده، دو موضوعی است که در دستور بررسی شرکت برق منطقه‌ای استان تهران قرار دارد. منبع: تسنیم برچسب ها: رویداد24 ، آتش سوزی ، حادثه ، آتش سوزی نیروگاه تهران ، نیروگاه بعثت تهران سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آتش سوزی حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه سمنان

مـدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه اقتصادی سمنان در سفر رئیس جمهور به استان سمنان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمد حسینی‌نژاد با بیان اینکه نیروگاه خورشیدی 6.1 مگاواتی منطقه ویژه اقتصادی سمنان با حضور برخط رئیس جمهور، وزیر نیرو و جمعی از معاونین و مسئولین کشور افتتاح شده، بیان کرد: این نیروگاه در زمینی به مساحت 20 هکتار در منطقه ویژه اقتصادی و با سرمایه گذاری 160 میلیارد تومانی دایر شده است.

وی اضافه کرد: این نیروگاه قابلیت توسعه تا مقدار 18 مگاواتی را داراست.

مـدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از این نیروگاه برای 34 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده و برق تولیدی آن از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان خریداری می‌شود.

حسینی‌نژاد خاطرنشان کرد: ظرفیت و تولید این نیروگاه یک میلیون و 200 کیلووات ساعت در ماه بوده و توان هر پنل خورشیدی 665 وات است و به طور سالیانه حدود 14 میلیون و 400 کیلووات ساعت برق تولیدی به شبکه توزیع تزریق می‌شود.

وی با بیان اینکه این نیروگاه خورشیدی توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرا شده است و برق تولیدی آن به شبکه فشار متوسط استان به صورت مستقیم متصل شده است افزود: استان سمنان به دلیل بهره‌مندی از میانگین تابش آفتاب بالای 300 روز در سال و وجود بادهای فصلی زمینه خوبی را برای سرمایه‌گذاری در ایجاد و راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی و بادی را دارد.

گفتنی است در  مجموع امروز با حضور ریاست جمهوری ، وزیر نیرو و هیئت دولت در استان سمنان مقدار 6 هزار و 240 کیلووات ساعت انرژی خورشیدی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از مرگ ۶ کارگر در آتش سوزی شرق تهران | علت آتش سوزی چه بود؟
  • افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه سمنان
  • ماجرای آتش‌سوزی در شرق تهران چه بود؟
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران | حادثه هیچ ارتباطی با پایانه شرق ندارد
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران ۶ کشته داشت
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران