Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم بزرگداشت حجت الاسلام و المسلمین احمد احمدی اظهار کرد: ایشان علاقه‌مند به تدوین کتب درسی در حوزه علوم انسانی بودند و تا آخر عمر خود به این حوزه علاقه‌مند بود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه به شاگردان این استاد توصیه می‌کنم تا نگاه ایشان را ادامه دهند، گفت: شاگردان استاد احمدی باید نگاه ایشان به اهداف والای نشر در حوزه علوم انسانی و سازمان ثبت را جزو برنامه‌های خود قرار دهند تا مسئولیت‌ها به شکل احسن انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی گفت: از اساتید می‌خواهیم هم وزارت علوم، سازمان سمت و شورای تحول علوم انسانی را از نظرات خود بهره‌مند کنند، شرایط کنونی دانشگاه‌های کشور در حوزه تامین منابع علوم انسانی نسبت به برخی بازه‌های دیگر غنی‌تر شده است؛ برای مثال در سال‌های ۶۰ و یا پس از پیروزی انقلاب نیاز شدیدی به متون این سازمان وجود داشت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: نیاز امروز دانشگاه‌های کشور به تامین منابع علمی در حوزه علوم انسانی توسط سازمان سمت تامین شده است و همچنین سازمان می‌توانند در این حوزه وظایف خود را انجام دهد و نیاز و هم‌افزایی در بخش‌های مختلف دیگر این سازمان حوزه دارد.

 انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اخبار دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است

طریفی حسینی معاون آموزش ابتدایی در نشست با مدیران مدارس غرب استان سمنان در کانون فرهنگی لقمان حکیم گرمسار، با اشاره به اینکه سال گذشته موج بزرگی از بازنشستگی در این وزارتخانه رقم خورد، گفت: ۷۲ هزار ردیف استخدامی و بستر جذب ۳۵ هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و برنامه ریزی برای جذب ۱۹ هزار نیروی کیفی در عنوان های پرورشی، مشاور، مراقب سلامت و چند عنوان شغل جدید برای جذب در مدارس ایجاد شده است که این امر حاکی از نگاه ویژه دولت نسبت به جبران کمبود نیروی انسانی در این وزارتخانه دارد.

وی یادآور شد: وزارت آموزش و پرورش در یک نقطه عطف در تحولات نظام تعلیم و تربیت قرار دارد که رویکرد مهم آن در اولویت قرار دادن مسائل این وزارتخانه به عنوان مسئله اساسی کشور است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش آینده کشور را می سازد، اضافه کرد: بنابراین همه دستگاه ها باید در این راستا نقش آفرین باشند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: این نهاد در صدد ریل گذاری و سیاست گذاری جدید در نظام آموزشی کشور است؛ به گونه ای که تحولات آن در کف مدرسه احساس شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • قرآن منبع اصلی علوم انسانی اسلامی است
  • شرکت ۳۵۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس
  • آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در فارس برگزار شد
  • تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه ابلاغ شد
  • تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه آنها ابلاغ شد
  • نخستین حضور ایران در نشست وزیران علوم سازمان شانگهای
  • سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم جدا می‌شود
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است
  • پروتزهای بومی مفصل زانو و لگن نیاز مراکز درمانی را تامین می‌کنند