Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تأکید بر ضرورت استفاده بیشتر از امکانات و ظرفیت‌های سازمان‌های اقتصادی برای حل مشکلات ایثارگران به‌ویژه اشتغال آنان، در خصوص تکمیل پروژه‌های موجود گفت: در جهت تکمیل نهایی این پروژه‌ها می‌توان از مشارکت بخش خصوصی استفاده بیشتری کرد.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه شورای مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از استماع گزارش مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر ضمن تشکر از اقدامات انجام شده برای ارائه سهام برخی شرکت‌های تابعه در بازار سرمایه، اظهار کرد: حضور در بازار سرمایه و ارائه سهام شرکت‌های تابعه در فرابورس برای شرکت‌ها و سازمان‌های اقتصادی تابعه بنیاد یک ضرورت است، چرا که حضور در این بازارها علاوه بر جلب سرمایه و مشارکت شهروندان موجب شفاف‌سازی بیشتر و نظارت بیرونی هم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و ضرورت مقاومت در برابر فشارهای خارجی و زورگویی آمریکا، باید صرفه‌جویی در هزینه‌ها برای کمک کردن به بهبود شرایط اقتصادی کشور و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی را سرلوحه امور قرار دهیم و سیاست مقاومت را بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری برای مقابله با زورگویی آمریکا و اعمال جنگ اقتصادی علیه ایران سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تأکید بر ضرورت استفاده بیشتر از امکانات و ظرفیت‌های سازمان‌های اقتصادی برای حل مشکلات ایثارگران به‌ویژه اشتغال آنان، در خصوص تکمیل پروژه‌های موجود گفت: در جهت تکمیل نهایی این پروژه‌ها می‌توان از مشارکت بخش خصوصی استفاده بیشتری کرد. همچنین لازم است از توسعه فعالیت‌های جدید در شرکت‌های اقتصادی و افزایش حجم ساختارها خودداری شود.

معاون رییس جمهور همچنین با تقدیر از اقدامات سازمان اقتصادی کوثر برای کمک به سیل‌زدگان گفت: واحدهای تابعه بنیاد باید در خصوص رسیدگی به ایثارگران سیل‌زده سرعت عمل بیشتری داشته باشند و با توجه به شرایط دشوار سیل‌زدگان به‌ویژه در استان خوزستان باید مواردی از جمله پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه، وام اشتغال، جبران خسارات از طریق شرکت بیمه طرف قرارداد و سایر تسهیلات سریعاً پیگیری و به نتیجه برسد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان ضمن اشاره به لزوم افزایش نظارت‌ها و حسابرسی داخل سازمان برای شفاف‌سازی فرآیندها، بر ارائه خدمات بیشتر در مناطق محروم و به‌کارگیری ایثارگران و اولویت دادن به فارغ‌التحصیلان ایثارگر در اجرای پروژه‌های دانش‌بنیان تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اقتصاد ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سازمان ملل شد

سخنگوی وزارت بازسازی و توسعه روستایی حکومت طالبان اعلام کرد: ۷ هزار پروژه نیمه‌‌کاره‌ بانک جهانی در افغانستان در معرض تخریب‌شدن قرار دارد.

وی افزود: در مورد این پروژه‌ها با بانک جهانی گفتگو شده اما تاکنون نتیجه‌ای در پی نداشته است.

مسئولان این وزارت از بانک جهانی می‌خواهند که کار این پروژه‌ها را دوباره آغاز کند.

پیش از این نیز معاونت اقتصادی ریاست الوزرای طالبان از جامعه جهانی خواستار آزاد سازی سرمایه منجمدشده مردم افغانستان شد تا در عرصه اقتصادی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در افغانستان به وجود بیاید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طالبان خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سازمان ملل شد
  • هویت رژیم جعلی صهیونیست به جهان نشان داده شده است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی