Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان روز چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید کاظمی در تنکابن افزود: تفکر انقلابی شهدا گرانبهاترین میراث برای نسل‌های آینده به شمار می‌رود و باید زمینه انتقال آموزه‌های شهیدان به آیندگان فراهم شود.

استاندار مازندران در ادامه برنامه دیدار رو در رو با مردم شهرستان‌های استان، امروز چهارشنبه با حضور در شهرستان تنکابن از نزدیک مسائل و مشکلات مردم مناطق غرب استان را پیگیری کرد و پیش از برنامه ملاقات مردمی که مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مازندران استاندار را همراهی می‌کردند، حضور بر سر مزار شهدا و دیدار با خانواده شهید کاظمی نیز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زادگان در این دیدار خواستار توجه رسانه ملی، دیگر رسانه‌ها، دستگاه‌ها و نهادهای تبلیغی و فرهنگی در قالب تولید محتواهای فاخر و برنامه‌های مؤثر برای انتقال آموزه‌های شهدا شد.

استاندار مازندران ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و خانواده‌هایشان اضافه کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌بایست از برنامه‌های مستمر مدیران استان مازندران باشد.

مازندران در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بیش از ۱۰ هزار شهید تقدیم کرده است.

استاندار مازندران از زمان تصدی پست استانداری در اذر ماه سال گذشته برنامه دیدار رو در رو با مردم استان را ترتیب داده است که به نوبت از شهرهای مختلف مازندران دیدار کرده و از نزدیک با مسائل و مشکلات شهری و نیز مردم روبرو می‌شود.

/ ‏۱۸۹۹/‏ ۲۰۹۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقاومت خانواده شهدا استاندار مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا

رییس کل دادگستری استان به همراه معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری و مختاری، رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان، با خانواده دو تن از شهدای  استان دیدار وگفتگو کردند.

حجت الاسلام حمیدی در دیداردر گفتگو باهمسر جانباز شهید شمس الدینی گفت:همسران جانبازان، بانوان ایثارگری هستند که سالیان متمادی با عشق و ایثار با آرامش‌بخشی به بیماران خود، به اسطوره‌های مقاومت تبدیل شده و با الگوگیری از صبر بانوی قهرمان کربلا، پای در مسیر ایثارگری همسران خویش گذاشته اند.
 جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع «بازعلی شمس الدینی» پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از صدمات جانبازی ۱۲ فروردین ماه سال جاری به همرزمان شهیدش پیوست. 

در ادامه مقامات قضایی استان با حضوز درمنزل خواهر شهید یزدانشناس، با خاتواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کردند. 

شهید غلامرضا یزدانشناس نیز درسال ۱۳۳۵ درماهان کرمان متولدشد. تحصیلات خود را تا سوم راهنمایی ادامه داد و به شغل آزاد روی آورد و سرانجام درفاجعه آتش سوزی مسجدجامع کرمان در تاریخ ۲۶مهرماه  ۵۷ زیر ضربات چماق داران رژیم پهلوی ازپای درآمدو به آرزوی دیرینه اش که همان شهادت در راه خدا بود نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • اقتدار ایران مرهون فداکاری نیروهای نظامی است
  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • شهدا موجب عزت و افتخار ملت و کشور هستند