Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی آزادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هشت نفر از این دستگیر شدگان سارقان منزل و کابل های برق و سه نفر نیز متهمین تحت تعقیب بودند.

وی اضافه کرد: در این طرح از ۲۱ واحد صنفی نیز بازدید به عمل آمد که در جریان این بازدید هفت واحد قهوه خانه به دلیل عدم رعایت مقررات صنفی و انتظامی پلمب شد و در جریان این طرح ۲ دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه دوچرخه نیز توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به یکی دیگر از فعالیت های پلیس در این استان افزود: در جریان طرح مقابله با قاچاق کالا در شهرستان کامیاران ۸۰ دستگاه لوازم خانگی از سه خودرو کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این کالاها سه میلیارد ریال برآورد شده است، یادآور شد: در این رابطه پنج نفر هم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

سردار آزادی همچنین از خلع ید ۱۷۳ مترمربع از اراضی ملی در سروآباد خبر داد و تاکید کرد: این اراضی با همکاری و پیگیری اداره منابع طبیعی شناسایی شد و ارزش آن ۸۳۰ میلیون ریال برآورد شده که فرد متهم نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است.

فرمانده انتظامی کردستان همچنین در ارتباط با یکی دیگر از فعالیت های این فرماندهی گفت: ۱۴ تُن شکر قاچاق نیز در ایست بازرسی شهید میرجلیلی کامیاران کشف شد.

وی افزود: این میزان شکر از بازرسی یک کامیون کشف شد و سه نفر نیز در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

۶۱۰۸/‌۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان دستگیری سارقان بانه انتظامی کامیاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تعامل بسیار مناسب میان پلیس و دستگاه قضایی، همچنین تدوین برنامه‌های مختلف پلیس در سال جاری قطعاً ارتقاء امنیت کرمانشاه بهتر و محسوس‌تر از سال گذشته خواهد بود و شهروندان آن را به‌خوبی لمس می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در دیدار با رئیس‌کل و جمعی از معاونان و مسئولان دستگاه قضائی استان اظهار داشت: سال گذشته توانستیم با برخی از اقدامات و همراهی دیگر دستگاه‌ها و سازمان و البته خود مردم شرایط امنیت در استان را ارتقا بخشیده و شاهد کاهش معنادار بسیار معضلات اجتماعی ازجمله سرقت باشیم.

وی افزود: تداوم برنامه‌های امنیت‌محور سال گذشته در کنار اجرای برخی برنامه‌های از پیش تدوین‌شده توسط پلیس حس امنیت را در استان افزایش داده و این ارتقا امنیت امسال محسوس‌تر و بهتر از سال گذشته خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: هوشمندسازی پلیس، اجرای طرح هر کلانتری یک شهر، طرح امنیت محله‌محور، جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با سارقان و خرده‌فروشان مواد مخدر در کنار طرح پیشگیری از بروز سرقت با افزایش گشت‌های هدفمند، تداوم اصلاح نقاط حادثه‌خیز و … ازجمله این برنامه‌هایی است که امسال اجرایی خواهند شد.

وی یکی دیگر از برنامه‌های در دستور کار پلیس را برقراری ارتباط رایانه‌ای میان کلانتری‌ها و دادگستری‌های به‌منظور ارسال سریع‌تر پرونده‌ها و رسیدگی فوری به آن‌ها عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با هوشمندسازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها میزان اشرافیت آن‌ها به حوزه استحفاظی‌شان را بالاتر ببریم.

سردار حاجیان همچنین با اشاره به کاهش معنادار سرقت در استان طی سال گذشته نسبت به سال‌های پیشین خاطرنشان کرد: همین کاهش سرقت‌ها و یا کشف اموال مسروقه باعث ارتقا امنیت و بالاتر رفتن حس امنیت میان شهروندان می‌شود، موضوعی که در سال جاری هم با تمام توان آن را دنبال خواهیم کرد.

وی در پایان و بابیان اینکه تعامل میان پلیس و دستگاه قضائی در سطح بسیار عالی قرار دارد، گفت: این ۲ نهاد حاکمیتی در کنار یکدیگر برای جلب رضایت مردم که رضای خدای متعال هم در آن قرار دارد، تلاش کرده و اجازه نمی‌دهند عده‌ای معدود به بهانه‌های واهی امنیت و آرامش را از مردم سلب کنند.

کد خبر 747678

دیگر خبرها

  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد