Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 2000 قوطی انواع مشتقات روغنی خارجی قاچاق و دستگیری یک نفر در این خصوص در شهرستان البرز خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی حاجیان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تشدید اقدامات مراقبتی لازم در محورهای مواصلاتی استان با استفاده از کلیه امکانات در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان البرز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: با تلاش و اقدام هوشمندانه مأموران یک دستگاه کامیونت «ایسوزو» شناسایی و توقیف شد که در بازرسی از خودروی توقیفی 2892 قوطی انواع مشتقات روغنی خارجی قاچاق مورداستفاده در رنگ‌آمیزی اتومبیل کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به این‌که متهم برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالای قاچاق کشف‌شده را بالغ‌بر 4 میلیارد ریال عنوان کردند.

حاجیان در پایان تصریح کرد: از آنجایی‌که قاچاق باعث ایجاد اختلال در امنیت نظام اقتصادی کشور می‌شود نیروی انتظامی همچنان از تمام قابلیت‌های خود برای مبارزه با این پدیده استفاده و در این راه از همکاری مردم نیز استقبال خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نایین از کشف بیش از ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حسن براهیمی اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی تانکردار حامل سوخت مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مجوز و مدرک معتبر و قانونی برای حمل این محموله بود، افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۳۲ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه ارزش سوخت مکشوفه قاچاق برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و راننده آن نیز پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

براهیمی بر مقابله قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و منابع ملی کشور تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 745268

دیگر خبرها

  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف کالای میلیاردی قاچاق در بروجن
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در کاشمر
  • توقیف یک دستگاه لندکروز میلیاردی در تمرچین