Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر فکر می‌کنید سامسونگ پس از عرضه گلکسی فولد دست از طراحی گوشی‌های منعطف می‌کشد باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. البته ما هنوز شروع ضعیف گلکسی فولد را فراموش نکرده‌ایم و هنوز به این که گوشی منعطف جدیدی عرضه شود امید نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به تازگی یک الگوی جدید به وسیله یکی از سایت‌های فناوری پیدا شده که می‌توان آن‌ها را دیوانه‌کننده‌ترین نوع طراحی در زمینه تلفن‌های منعطف دانست.

ما این مسئله را به خوبی می‌دانیم که شرکت‌های تولید کننده تلفن‌ همراه مدتی است در حال فکر کردن برای استفاده از صفحه‌نمایش‌های OLED منعطف رولی در گوشی‌های خود هستند. این بار باز هم سامسونگ پیش قدم شده است. احتمالا این شرکت یکی از بهترین انواع طراحی این نوع صفحه نمایش را پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی تخصصی گلکسی فولد/ شروعی مفتضحانه برای نمایشگرهای تاشو

سامسونگ در طراحی اخیر خود یک گوشی را در نظر گرفته که دارای صفحه نمایش بزرگی است که بخشی از آن در انتهای گوشی قرار دارد. در مواقعی که به صفحه نمایش بزرگ‌تری نیاز است نمایشگر این دستگاه با مکانیزم خاصی که دارد باز شده و یک صفحه بزرگ‌تر را به کاربر ارائه می‌کند. این طراحی خلاقانه چندین عیب که در تلفن‌هایی مانند Galaxy Fold دیده می‌شود را حل می‌کند. از این معایب می‌توان به بدنه ضخیم‌تر هنگام بسته شدن و نیاز به نمایش ثانویه خارجی اشاره کرد.

نیازی به گفتن نیست که ممکن است خود این طراحی نیز مشکلاتی داشته باشد. گلکسی Fold یا Mate X را به خاطر دارید که برای صفحه نمایش آن‌ها چه مشکلاتی ایجاد شد؟ این که چه مشکلاتی برای یک صفحه نمایش قابل چرخش ممکن است پیش بیاید مسئله‌ جدیدی است که باید در گذر زمان به آن پی برد. تا به اکنون که این طراحی اولیه منتشر شده طرفداران خاص خود را جذب کرده است. باید برای دیدن مطالب بیشتر درباره این نوع طراحی زمان بیشتری صبر کنیم مخصوصا حالا که گلکسی فولد هنوز عرضه نشده است.

انتهای پیام/

اولین طراحی تلفن همراه رولی سامسونگ منتشر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری سامسونگ منعطف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)

بهترین گوشی انواع مدل گوشی‌های تلفن همراه برند شیائومی از قبیل نوت ۱۲، پوکو و ردمی نوت ۱۳ مورد توجه کاربران فضای مجازی است. پربازدیدترین گوشی امروز Xiaomi Redmi Note 12S است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تلفن‌های همراه برند شیائومی امروزه به‌شدت مورد توجه قرار گرفته است، زیرا این برند مدل‌های گوناگون در قیمت‌های متفاوتی دارد. همین عامل موجب شده است که اکثر مشتریان و متقاضیان تلفن همراه به خرید گوشی شیائومی روی بیاورند.

پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی

لیست پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی تلفن همراه برند شیائومی در بازارهای ایران به همراه قیمت حدودی آن را در روز جاری مشاهده می‌کنید:

جدیدترین گوشی‌های شیائومی

از جدیدترین گوشی‌های روز برند شیائومی می‌توان به Xiaomi Redmi Note 13R Pro ،Xiaomi Redmi 13C و Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plus 5G اشاره کرد.

ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی

ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی امروز سوم اردیبهشت، Xiaomi Redmi A2 Plus ،Xiaomi REDMI 10 و Xiaomi Redmi 9A M2006C3LC است.

کد خبر 746811

دیگر خبرها

  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • افزایش قیمت برخی گوشی‌ها با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)