Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@20:24:10 GMT

۴۰۰ نفر در نئوپان خلخال شاغل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۸۰۰۱

۴۰۰ نفر در نئوپان خلخال شاغل می‌شوند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در جریان بازدید طرح های تولیدی شهرستان خلخال گفت: نئوپان خلخال به بخش خصوصی واگذار شده و در حال حاضر با ۸۰نفر اشتغال بصورت شبانه روزی دو شیفت فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه پول حاصل از فروش این کارخانه در شهرستان خلخال سرمایه گذاری می شود افزود: ۲۰میلیارد ریال از ۱۰۰میلیارد ریال برای احیای طرح های راکد در شهرک های صنعتی توسط بنیاد مستضعفان هزینه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنام جو افزود:با هدفی که سرمایه گذار این پروژه دنبال می کند با اخذ تسهیلات ۵۰۰میلیارد ریالی و توسعه این کارخانه میزان اشتغال حتی تا ۵۰۰نفر قابل افزایش است.

استاندار اردبیل حاشیه رودخانه قزل اوزن را برای درختکاری جهت تولید چوب کارخانه نئوپان مناسب ارزیابی کرد و گفت:اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زمین های مستعد برای این کار را شناسایی کرده اند و باید در اختیار سرمایه گذار قرار دهد.

بهنام جو با بیان اینکه خدمات ارزنده ای در مناطق محروم استان اردبیل همچون خلخال به مردم ارائه شده افزود: جهت پیشگیری از پدیده مهاجرت باید بیش از پیش تلاش کنیم البته تا حدودی به این هدف بزرگ نزدیک شده ایم.

وی گفت: شهرستان خلخال به شهر گل معروف شده و تعداد راه اندازی پرورش گل رز هلندی در این شهرستان روز به روز افزایش می یابد و منطقه منحصر بفرد برای این کار است.

انتهای پیام/ع

کارخانه نئوپان خلخال احیا می شود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۸۴۰ خانواده برای طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل

سید محمد اعتمادی در جلسه کارگروه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان اردبیل گفت: در قالب طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل ۸۴۰ خانواده ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶۶۱ پرونده تشکیل شده و برای ۴۰۰ خانواده زمین واگذار شده در حال واگذاری است که نیاز است در تسهیل روند واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول دستگاه‌های مربوطه اهتمام ویژه داشته باشند.

او با اشاره به بالا رفتن سن ازدواج و کاهش نرخ باروری در شهرستان گفت: نیاز است در فرهنگ سازی در این حوزه اقدامات عملی و سرمایه گذاری‌های لازم صورت گیرد.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: کارگروه‌های مختلف از جمله فرهنگی و تسهیلات و اداری و مالی در راستای طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل تشکیل می‌شود و این کارگروه‌ها باید مشکلات و مطالبات در این حوزه را بررسی و راهکاری‌های لازم را ارائه دهند.

اعتماد اعجازی بر روند تسهیل ارائه تسهیلات به طرح جوانی جمعیت توسط بانک‌ها تاکید کرد و گفت: نیاز است در این حوزه بانک‌های عامل هم همکاری لازم را داشته باشند.

او تصریح کرد: از بانوان هم در دستگاه‌های اجرایی و واحد‌های تولیدی هم حمایت‌های لازم باید صورت گیرد تا این بانوان مشکلاتی نداشته باشند.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: اصلاح دیدگاه فرهنگی برای افزایش نرخ باروری و افزایش ازدواج در شهرستان باید به صورت اساسی انجام شود و در این راستا خانواده‌ها و دستگاه‌های فرهنگی رسالتی خطیر دارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تحقق بیمه مادران غیر شاغل مناطق روستایی و عشایری در سمنان
  • تصمیمات اشتباه باعث بدبینی مردم به همه مسوولان می‌شود
  • مادران غیر شاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بالاتر رایگان بیمه می‌شوند
  • ثبت نام ۸۴۰ خانواده برای طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل
  • کاهش ۲۰ درصدی کشت چغندرقند در نهاوند
  • کشف بیش از یک تن آلایشات گوشتی فاسد در اردبیل
  • کشف آلایشات گوشتی فاسد در اردبیل
  • خوشحالی مردم خلخال از تنبیه موشکی اسرائیل
  • محقق شدن تعهد اشتغال شهرستان خلخال
  • مشاهده دو قلاده پلنگ در منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال