Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@16:09:47 GMT

نه استقلال و نه فولاد؛ بلبلی در تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۸۰۲۷

نه استقلال و نه فولاد؛ بلبلی در تراکتور

در حالی که عنوان می شود پدیده سپیدرودی ها در نیم فصل دوم لیگ راهی استقلال می شود مالک سپیدرودی ها چیز دیگری عنوان می کند.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به بازی های سپیدرودی ها در نیم فصل دوم لیگ برتر، محمد بلبلی بازیکنی بود که به عنوان پدیده این تیم توانست بازی های موثری به نمایش بگذارد و به همین دلیل هواداران مختلفی در تیم های حاضر در لیگ برتر پیدا کرد و البته قابل پیش بینی بود که با توجه به سقوط رشتی ها به لیگ دسته اول، او قطعا راهی باشگاه دیگری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از پایان بازی های لیگ، یکی از اولین اتفاقات در بازار نقل و انتقالات نیز مربوط به همین بازیکن بود و عنوان شد محمد بلبلی با تیم فولاد خوزستان به توافق رسید و فصل آینده در این تیم به میدان خواهد رفت.

 

این اتفاق اما چند روز بعد به گونه ای تکرار شد و عنوان شد بلبلی با فولادی ها به توافق نرسیده و به همین دلیل وی با استقلالی ها به توافق رسیده است.

 

اما یک روز پس از این موضوع صحبت های مالک باشگاه سپیدرود رنگ و روی جدیدی به این انتقال داد. کیومرث بیات در این باره می گوید: سه تیم فولاد و استقلال و تراکتورسازی خواهان این بازیکن هستند و در این میان مبلغ تراکتوری ها از باقی تیم ها بالاتر است.

 

او ادامه داد: کار باشگاه های فولاد و استقلال بسیار غیر اخلاقی بود. نمایندگان آنها در جلسه با ما یک چیزی می گویند ولی دو ساعت بعد حرف دیگری می زنند و نظرشان عوض می شود. آنها دنبال این هستند که بلبلی را مفت به دست بیاورند! اگر لازم باشد بلبلی دو سال دیگر هم در سپیدرود بماند، او را به استقلال و فولاد نمی دهیم. زنوزی دنبال این نیست که چون حالا سپیدرود در فشار است، عدد و رقم بلبلی را پایین بیاورد.

سپیدرود رشت نقل و انتقالات 1398 فولاد خوزستان محمد بلبلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها سپیدرود رشت نقل و انتقالات 1398 فولاد خوزستان محمد بلبلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد

رافائل سیلوا مدافع استقلال که به دلیل آسیب دیدگی در دو بازی اخیر این تیم حضور نداشت به دیدار برابر تراکتور نخواهد رسید.

سیلوا این روز‌ها مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است تا بتواند زودتر به تمرینات و میادین برگردد، اما به نظر می‌رسد استقلال برای این بازی هم نمی‌تواند از وجود مدافع خود استفاده کند.

آرمین سهرابیان دیگر مدافع استقلال مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در دیدار‌های آتی نخواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • استقلال روز چهارشنبه به میدان می‌رود
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟