Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: جلسه ملاقات مردمی با حضور رئیس و مسئولان سازمان وظیفه عمومی ناجا ششم تیرماه سال جاری برگزار می شود.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: جلسه ملاقات مردمی با حضور رئیس و مسئولان سازمان، روز پنجشنبه ۶ تیرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این اطلاعیه آمده است، مشمولانی می توانند در برنامه ملاقات مردمی شرکت کنند که قبلاً در خواست آنان در سامانه وظیفه عمومی ثبت شده و در فرآیند رسیدگی قرار گرفته باشد.
مشمولان و خانواده های آنان در صورت تمایل می توانند به سازمان وظیفه عمومی ناجا واقع در تهران، میدان سپاه مراجعه کنند.


منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خدمت سربازی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهان اسلام وظیفه دارد از ملت غزه حمایت کند

محمدباقر قالیباف در دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) که در رأس هیأتی به تهران سفر کرده است، ضمن خیر مقدم به رئیس دفتر حماس برای حضور در تهران، گفت: امروز غزه به یک نقطه امید و موفقیت رسیده که خارج از منطق جامعه جهانی بود و امروز در حالی بیست و پنجمین هفته و ۱۷۵مین روز مقاومت مردم فلسطین را سپری می‌کنیم که در واقع شاهد مقاومت ایمان در مقابل کفر هستیم. مردم غزه با تکیه بر قرآن توانسته‌اند ایستادگی کنند که باید این پیروزی را به شما تبریک گفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه عملیات طوفان الاقصی را نقطه عطفی در تاریخ سیاسی و مبارزاتی کشور‌های اسلامی دانست و گفت: این عملیات، تحلیل‌ها و راهبرد‌های دشمنان و دوستان ما را به دو زمان قبل و بعد از خود تقسیم کرد از این رو مجدداً این پیروزی را به شما و تمام گروه‌های مقاومت فلسطین تبریک می‌گویم.

وی همچنین تصریح کرد: ما در جمهوری اسلامی همگی در میدان هستیم و پشتیبانی خود را در مسیر دفاع از فلسطین و در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی همواره در دستور کار داریم.

قالیباف در ادامه با بیان اینکه به نظر می‌رسد برنده نهایی این نبرد طرفی است که قدرت مقاومت بیشتری داشته باشد، اظهار داشت: این جنگ با هجوم کمتر یا بیشتر، تعیین تکلیف نمی‌شود بلکه با تداوم مقاومت دنبال می‌شود و طرفی که مقاومت بیشتری داشته باشد، پیروز نهایی است.

رئیس قوه مقننه در ادامه با بیان اینکه از زمانی که طول مدت این جنگ از ۳ ماه گذشت، نوع راهبرد جنگی متفاوتی نسبت به اوایل آن گرفته است، بیان کرد: مقاومت باید در عرصه‌های مختلف تلاش کند و در این میان توجه به مردم غزه به طور ویژه برای تحمل این شرایط سخت باید صورت گیرد. همچنین همه دست‌اندرکاران جبهه مقاومت همگرا و هم‌افزا گام بردارند و حرکت کنند.

رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان در ادامه با بیان اینکه با همه وجود درک می‌کنیم که مردم غزه، کرانه باختری و همه رزمندگان جبهه مقاومت در شرایط بسیار سخت قرار دارند، یادآور شد: انصافاً مقاومت و ایثار در جبهه مقامت بر پایه‌هایی که تأکید شد و پیش می‌رود و اگر باور به سنت‌ها و وعده‌های الهی و باور‌های قرآنی نبود، چنین مقاومتی از قوه یک انسان عادی خارج بود.

قالیباف همچنین با بیان اینکه ما با همه وجود و تجاربی که داریم، این موضوع را درک می‌کنیم و می‌دانیم که این مقاومت نه تنها کم نظیر بلکه بی‌نظیر در حوزه نظامی و مقاومت است، عنوان کرد: از سویی در حوزه نظامی جبهه مقاومت بعد از گذشت ۶ ماه جنگ هنوز توان نظامی داشته و می‌جنگد و باعث شده است رژیم صهیونیستی نتواند به اهداف خود برسد و از سوی دیگر نیز مردم غزه چنین شرایط سختی را تحمل کرده و فضای زندگی را احیا می‌کنند. آنها فشار‌ها را تحمل کرده و با جبهه مقاومت همراهی می‌کنند که این اتفاق تکلیف ما را برای توجه به آنها سنگین‌تر کرده و ما را بیش از پیش مدیون خود می‌کند. همه جهان اسلام وظیفه دارند از ملت غزه حمایت کنند.

رئیس قوه مقننه در ادامه یادآور شد: موضوع فلسطین یکی از دغدغه‌های امروز رهبری است از این رو ما نیز در مجلس شورای اسلامی حامی شما بوده و از جبهه مقاومت پشتیبانی‌های لازم را به عمل می‌آوریم.

قالیباف با یادآوری این مطلب که سنت‌های الهی نیز چنانچه خداوند فرموده و وعده قطعی الهی بوده، پا برجا است، گفت: این جنگ، شبیه جنگ احزاب است که در قرآن آمده است و همانند جنگ احزاب همه دشمنان یکجا در برابر جبهه اسلام جمع شده‌اند.

وی افزود: در سوره احزاب نیز می‌بینیم که عده‌ای منافق، کافر و سست عنصر هستند و وقتی چشمشان به عظمت ظاهری و حجم دشمن می‌افتد، می‌ترسند و عرصه را خالی می‌کنند، اما بخش دیگری که از مؤمنان بودند زمانی که چشمشان به احزاب دشمن افتاد گفتند به صداقت خداوند و رسول ایمان آورده‌اند و به جنگ با آنها می‌روند، آنها سختی کشیدند تا جایی که به تعبیر قرآن جان‌ها به لب رسید، اما در نهایت به بزرگ‌ترین پیروزی به لطف خدا دست پیدا کردند لذا امروز باید نشان دهیم از مؤمنان هستیم که مطابق وعده الهی جبهه ایمان حتماً در این جنگ نیز پیروز خواهید شد.

هنیه: نبرد طوفان الاقصی آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از استقبال گرم و ابراز احساسات محبت‌آمیز رئیس مجلس و قبولی طاعات و تبریک عید باستانی نوروز، گفت: در تمامی سفر‌هایی که به ایران داریم، فرصت دیدار با شما در مجلس شورای اسلامی را پیدا می‌کنیم؛ جایی که نماد و بیانگر تاریخ و تمدن ملت مسلمان ایران و یکی از نمود‌های پیوند ایران با مسأله اصلی جهان اسلام یعنی مسأله فلسطین است. فلسطینی که دل تمام فرزندان اسلام به سمت او که همان مسجد الاقصی است، پر می‌کشد.

وی در ادامه با بیان اینکه ما از نشست‌هایی که درباره فلسطین در کمیته‌های مختلف مجلس برگزار می‌شود، مطلع هستیم، گفت: از این رو ما مجلس شورای اسلامی را مجلس حامی فلسطین و مقاومت فلسطین می‌دانیم و از این بابت قدردانی می‌کنیم.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در ادامه با ارائه گزارشی از وضعیت کنونی غزه در سایه عملیات طوفان الاقصی و شرایط میدانی انسانی و سیاسی نوار غزه، عنوان کرد: نبرد کنونی یک نقطه عطف در تاریخ مواجهه با رژیم صهیونیستی است که نتایج راهبردی عمیقی را برای فلسطین، جهان اسلام، جهان عرب و تمام دنیا در بر داشته است؛ از این رو قطعاً دوران پس از وقوع عملیات طوفان الاقصی با دوران پیش از آن متفاوت است.

هنیه در ادامه با بیان اینکه هم اکنون در آستانه پایان ششمین ماه مقاومت ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی بعد از این عملیات هستیم، یادآور شد: در این ماه‌ها، ملت فلسطین با نسل کشی روبرو بودند.

رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در جریان این جنگ سه هدف را دنبال می‌کرد، گفت: از بین بردن جهاد، حماس و جریانات مقاومت، بازپس گیری اسرای صهیونیست که در دست فلسطینیان هستند و کوچاندن مردم غزه به صحرای سینا و خالی کردن غزه از مردم آن از جمله اهدافی است که صهیونیست‌ها دنبال می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه صهیونیست‌ها تصور می‌کردند با این اهداف می‌توانند وضعیت سیاسی و امنیتی غزه را به طور کامل تغییر دهند، عنوان کرد: به ویژه در فضای کلی مسأله فلسطین، غزه نوک پیکان مقاومت علیه رژیم صهیونیستی است از این رو آنها به دنبال خارج کردن غزه از محور مقاومت و وارد کردن آن به محور سازش هستند.

هنیه ادامه داد: علیرغم تمام جنایات، تخریب‌ها و تلاش‌ها برای کوچاندن مردم و به شهادت رساندن مردم و نابودی زیرساخت‌ها، دشمن در تحقق تمامی اهداف خود از حیث نظامی با شکست مواجه شد. اهداف دشمن در مقابل ایستادگی و پایمردی افسانه‌ای مردم غزه به نتیجه نرسید و شکست خورد.

این مقام بلندپایه فلسطینی با اشاره به عوامل اصلی که منجر به ایستادگی قهرمانانه فلسطینیان در برابر یکی از ارتش‌های قدرتمند منطقه شد، گفت: آمریکا مدیریت این جنگ علیه غزه را در دست دارد و در آغاز جنگ نیز بایدن در جریان سفر به اراضی اشغالی، شخصا ریاست شورای جنگ رژیم صهیونیستی را برعهده گرفت و راهبرد‌های جنگی را مشخص کرد و در شرایطی این اراضی را ترک کرد که تصور داشت صهیونیست‌ها در مدت زمان کوتاهی پیروز می‌شوند و غزه از ملت آن خالی می‌شود که دیدیم که به هیچ کدام از تصورات خود دست پیدا نکرد.

هنیه افزود: عامل نخست این است که جامعه فلسطین به شکل عام و مردم غزه به شکل ویژه، مردمی مؤمن، قرآن‌باور و مجاهد هستند. این مردم در بستر ایمانی و جهادی تربیت شده‌اند و ده‌ها عالم دینی و جهادی را تربیت کرده‌اند که همین باعث شده هسته مرکزی پرقدرتی تشکیل شود که عامل ایستادگی در برابر این تجاوز باشد. ما حدود ۹۰ هزار حافظ قرآن در غزه داریم. مجاهدانی که در ۷ اکتبر آن عملیات شکوهمند را صورت دادند عموماً از حافظان قرآن بودند چنانچه اکثر شهدای ما نیز حافظ قرآن بوده‌اند و این باعث می‌شود جامعه غزه بتوانند در برابر طوفان‌های شدید ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: عامل دوم این بود که همه گروه‌های مقاومت و حماس برای مدت طولانی آمادگی کامل و استراتژیکی در خود ایجاد کرده و آن را توسعه دادند و این آماده‌سازی نظامی، روحی و معنوی برای سال‌های طولانی برای مجاهدان انجام شد.

رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه ضمن قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت، گفت: همچنین از شهید حاج قاسم سلیمانی باید تشکر کنم و از اینکه راه او ادامه دارد کمال قدردانی را دارم. در کنار این عوامل، حمایت سایر نیرو‌های جبهه مقاومت به ویژه لبنان و سوریه برای مبارزه با رژیم صهیونیستی بسیار مهم بود.

هنیه افزود: همراهی و همبستگی فلسطینیان کرانه باختری، قدس و اراضی اشغالی و همچنین همیاری ملت‌ها و مردم مسلمانان و در کنار آن سایر ملت‌های آزاده عامل دیگری برای استمرار مقاومت ملت غزه بود.

وی در ادامه این جنگ را با سایر جنگ‌ها و برخورد‌ها با رژیم صهیونیستی متفاوت دانست و افزود: این جنگ، جنگ میان مرگ و زندگی است و رژیم صهیونیستی نیز با همین نگاه وارد میدان شده از این رو جنگی استراتژیک است که البته توانسته‌ایم در این مسیر به پیروزی‌های راهبردی دست پیدا کنیم.

هنیه همچنین با بیان اینکه امروز مردم غزه نیازمند کمک جدی و گسترده هستند، گفت: بر اساس گزارش‌ها، حدود بیش از ۳۰ هزار شهید، مجروح و مدفون زیر آوار داریم. جنایات اسرائیلی‌ها بسیار گسترده است؛ برای مثال تصاویر روز گذشته رسانه‌های غزه نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها عده‌ای از فلسطینیان که پرچم سفید داشتند را مورد هدف گلوله قرار داده و به صورت مجروح، زنده زنده و دسته جمعی با لودر‌های خود دفن کردند لذا آنها از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند.

رئیس دفتر سیاسی حماس در پایان سخنان خود با تأکید بر اینکه نتیجه‌ای که از دادگاه لاهه خارج می‌شود باید این باشد که رژیم صهیونیستی مرتکب نسل‌کشی شده، گفت: ما مسیر سیاسی را نیز در کنار مسیر نظامی دنبال می‌کنیم، اما خط مشی نظامی از اهمیت بیشتری برای ما برخوردار است چرا که صهیونیست‌ها قصد دارند هرآنچه در میدان جنگ به آن دست پیدا نمی‌کنند را پای میز مذاکره از ما بگیرند و این آن چیزی نیست که ما به دنبال آن باشیم. ما صرفاً به دنبال پیروزی نهایی و بیرون راندن صهیونیست‌ها از فلسطین هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • وظیفه جهان اسلام است از ملت غزه حمایت کند
  • جهان اسلام وظیفه دارد از ملت غزه حمایت کند
  • ملاقات امیرعبداللهیان با رهبر ملی و رئیس جمهور ترکمنستان
  • بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از فردا
  • فراخوان تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی متولدین ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵
  • تاکید رئیس‌جمهور بر ضرورت رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر
  • رئیس‌جمهور: رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر ضروری است
  • تاکید رئیسی بر ضرورت رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر
  • ضرورت رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر