Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرز بار دیگر متنی حماسی برای استقبال از خریدهای جدید رئال آماده کرده بود.

طرفداری - فلورنتینو پرز، رئيس رئال مادرید به لوکا یوویچ، خرید جدید کهکشانی‌ها خوش آمد گفت.

به گزارش as، پرز در شروع مراسم خطاب به یوویچ گفت:

عصر بخیر. خوش آمدید. دوستان عزیز امروز می‌خواهیم پروژه جدید باشگاه برای فصل جدید را شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل گذشته نتایج جوری که ما دوست داشتیم، رقم نخورد و حالا با اراده راسخ برای آینده آماده می‌شویم. این باشگاه هیچگاه تسلیم نمی‌شود و این را ثابت خواهیم کرد. فتح چهار لیگ قهرمانان اروپا که سه تای آن متوالی بود، دستاورد بزرگی است. همه این موفقیت‌ها به لطف اتحاد همه مادریدیسیموها و بازیکنانی افسانه‌ای امکان پذیر بوده است. اما اکنون ما وظیفه داریم به مسیر پیروزی و موفقیت برگردیم و امروز یکی از آن روزهایی است که قرار است فوتبالیستی که باید این ماموریت را انجام بدهد، معرفی شود. 

به یوویچ خوش‌آمد می‌گوییم. لوکای عزیز تو حالا بازیکن رئال مادرید هستی. باشگاهی با 13 قهرمانی اروپا. به تو از این بابت تبریک می‌گویم. تو در حالی به اینجا رسیدی که خوب می‌دانیم دیگر تیم‌ها هم خواهان خریدت بودند ولی برای بودن در رئال مادرید جنگیدی. تو فقط 21 سال داری ولی تاکنون در صربستان، پرتغال و آلمان عناوین قهرمانی را کسب کرده‌ای. از باشگاهی مهم و دوست مثل آینتراخت می‌آیی. فصل فوق العاده‌ای داشتی؛ 27 گل زدی و یکی از بهترین مهاجمان دنیا بودی ولی هواداران ما توقع بیشتری خواهند داشت. تو اکنون بزرگ ترین چالش دوران فوتبالت را پیش رو داری. از امروز نماینده این پیراهن و لوگو و ارزش‌هایی هستی که مادرید را به تحسین برانگیزترین باشگاه دنیا تبدیل کرده است.

هواداران مطمئنا از تو استقبال بسیار خوبی خواهند کرد اما قطعا بالاترین انتظارات را از تو خواهند داشت. به رئال مادرید خوش آمدی. به ما گفته شده تو در کودکی با پیراهن رئال مادرید به رخت خواب می‌رفتی. حالا صاحب این پیراهن هستی و برایت بیشترین موفقیت‌ها را آرزو داریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوشته یکی از کارگران نیشکر هفت تپه خطاب به رهبر انقلاب در دیدار امروز | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، در دیدار صبح امروز کارگران با رهبر انقلاب جمعی از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه هم حضور دارند. نوشته خاص در دستان یکی از کارگران را ببینید.

کد خبر 846874 منبع: مهر برچسب‌ها کارگران خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • نوشته یکی از کارگران نیشکر هفت تپه خطاب به رهبر انقلاب در دیدار امروز | عکس
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • نخست وزیر پیشین قطر خطاب به اعراب: به زانو درآوردن ایران را فقط در خواب خواهید دید!
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!