Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:13:35 GMT

مسابقات تیراندازی و دارت وزارت نیرو در مشهد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۸۳۳۴

مسابقات تیراندازی و دارت وزارت نیرو در مشهد آغاز شد

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد در حاشیه این رقابتها به خبرنگار ایرنا گفت: این رقابتها در بخش مردان و با حضور ۱۶۶ ورزشکار از ۱۵ استان تا ۲۳ خرداد ماه ادامه دارد.

عباس اسحاقیان افزود: در این دوره از مسابقات، در رشته تیراندازی ۹۴ ورزشکار و در رشته دارت ۷۲ ورزشکار به رقابت می پردازند.

وی اظهار داشت: برگزیدگان این رقابتها فردا معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۵۰۵/ ۶۰۵۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، همزمان با ماه رمضان ۱۴۰۳، ستاد برگزاری مسابقات قرآنی سفیر مهربانی امامزادگان پنج تن (ع) لویزان تهران، هجدهمین دوره مسابقات قرآن کریم سفیر مهربانی یادبود مرحوم حاج علی اربابی ویژه دو گروه آقایان و بانوان در رده‌های سنی مختلف را برگزار می‌کند.

این مسابقات ویژه آقایان زیر ۱۷ سال در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن، ۱۷ تا ۵۰ سال در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۱۰، ۲۰ و کل قرآن و ۵۰ سال به بالا در رشته قرائت تحقیق برگزار می‌شود. بخش بانوان نیز در رشته‌های مفاهیم سوره مبارکه مومنون ترجمه الهی قمشه‌ای برگزار می‌شود.

داوطلبان رشته حفظ می‌توانند در یک رشته دیگر نیز ثبت نام کنند. داوطلبان آقا در رشته قرائت تحقیق و ترتیل در مرحله مقدماتی باید قطعه تعیین شده را تا پایان امروز پانزدهم رمضان از طریق شماره ۰۹۳۶۱۰۹۵۱۶۱ و از فضای مجازی ایتا ارسال کنند.

قطعۀ مربوط به قرائت تحقیق سوره مبارکه انعام آیه ۴۹ تا آخر آیه ۵۲ و قطعه مربوط به قرائت ترتیل سوره مبارکه یوسف آیه ۴۰ تا آخر آیه ۴۶ است.

داوطلبان رشته حفظ نیز تا امروز پانزدهم ماه رمضان فرصت دارند تا از طریق پیامک یا تماس با شماره همراه یادشده ثبت نام کنند.

بانوان با دریافت سوالات مفاهیم از پانزدهم تا بیست و پنجم ماه رمضان از طریق لینک https://eitaa.com/joinchat/۱۷۰۸۹۱۷۰۹۶ Cfb ۵۳۰۰۴۸۰۸ می‌توانند پاسخ نامه‌های خود را در فضای مجازی ایتا به شماره همراه ۰۹۱۲۵۳۸۸۱۵۴ ارسال کنند.

هنگام ثبت نام و یا ارسال تلاوت‌ها و پاسخنامه‌ها داشتن اطلاعات فردی، نام، شهرت، سن، تلفن همراه و نام شهر الزامی است. مرحله مقدماتی و نیمه نهایی برای آقایان غیر حضوری و از طریق فضای مجازی است. نفرات اول همه رشته‌های سال گذشته فقط مجوز حضور در رشته‌ای دیگر را دارند.

دیگر خبرها

  • تاثیر مربی کره‌ای بر پیشرفت کمانداران ایران/معضل تجهیزات پابرجاست
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و توان یابان از ۱۶ فروردین
  • دعوت ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی ترامپولین 
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم تپانچه در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • حضور ۱۷ ورزشکار و مربی آذربایجان شرقی در اردوی تیم‌های ملی
  • ورزشکار پارالمپیکی خوزستان در اردوی تیم‌ملی تیراندازی با کمان