Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل خلیل‌زاده عضو هیئت مدیره استقلال گفت: احساسم این است که آندره‌آ استراماچونی برای هدایت تیم استقلال به ایران خواهد آمد. ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسماعیل خلیل‌زاده درباره آخرین وضعیت حضور آندره‌آ استرماچونی در استقلال اظهار داشت: دستیاران استراماچونی در ایران حضور یافتند و مکان‌هایی که باید می‌دیدند را، دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه گفته می‌شود دستیاران استراماچونی به او گفته‌اند که به ایران نیاید، کذب است. استراماچونی تا روز شنبه قرارداد ایمیل شده را به صورت الکترونیکی امضا کرده و سپس به ایران می‌آید.

وی در مورد اینکه کامران منزوی دیگر عضو هیئت مدیره استقلال گفته که تا عصر امروز تکلیف استراماچونی مشخص می‌شود، افزود: من باشگاه بودم و کامران منزوی گفت که هیچ گونه مصاحبه‌ای در این رابطه انجام نداده‌ است. از امروز تا شنبه منتظر خبر استراماچونی هستیم و احساسم این است که وارد ایران خواهد شد.

عضو هیئت مدیره استقلال خاطرنشان کرد: قرار بود طبق مصوبه هیئت مدیره، میرشاد ماجدی و علی خطیر در مذاکره با استراماچونی در ترکیه حضور یابند که ماجدی تشریف نبرد و مصاحبه‌هایی نیز انجام داد. به همین دلیل، امیرحسین فتحی و علی خطیر مذاکراتی با استراماچونی انجام داده و گزارش خود را به هیئت مدیره دادند. هیئت مدیره نیز سقفی را تعیین کرد و بار دیگر پیشنهادات هیئت مدیره به استراماچونی داده شد. متأسفانه پیام‌هایی به استراماچونی داده و عنوان کردند کشور ایران فلان است. پس از آن دستیاران استراماچونی به ایران آمدند تا امکانات اینجا را بررسی کنند.

خلیل‌زاده در خصوص رقم قرارداد استراماچونی گفت: قرارداد این مربی با دو دستیارش 700 هزار یورو است. در مصاحبه‌های قبلی‌ام اعداد و ارقامی که می‌گفتم درست بود، از جمله قرارداد انتقال اللهیار صیادمنش به ترکیه. هنوز با استراماچونی قرارداد نبسته‌ایم. مدیرعامل باشگاه بیشتر از این نمی‌تواند پیشنهاد دهد، چون مصوبه هیئت مدیره این مبلغ است.

وی در رابطه با اینکه آیا قراردادی با محمد بلبلی بازیکن فصل گذشته سپیدرود بسته شده است یا نه، گفت: مذاکراتی بین ما و بلبلی برگزار شد و قرار است رضایت باشگاه قبلی‌اش گرفته شود تا به استقلال بیاید. قراردادی با بلبلی نسبته‌ایم و چنین چیزی واقعیت ندارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به درگیری در آکادمی استقلال بین محمد مومنی و محمد نوازی تصریح کرد: مومنی در کارش حضور دارد و باید دید در جلسه یکشنبه یا دوشنبه هیئت مدیره چه اتفاقی می‌افتد.

 

اعلام رقم قرارداد و زمان آمدن استراماچونی به استقلال

 

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه نویس‌ها ۲ تا ۴ میلیارد جریمه می‌شوند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، براساس تصمیمات فدراسیون فوتبال و مصوبات هیئت رییسه سازمان لیگ با توجه به حساسیت مسابقات لیگ‌های کشوری و به منظور جلوگیری از حاشیه‌های غیر متعارف و ایجاد آرامش در راستای ارتقاء سلامت و نشاط در جامعه درخصوص انتشار و صدور اعلامیه/ اطلاعیه/ بیانیه مصاحبه غیر فنی و خارج از حوزه مسئولیت، اظهارات در کنفرانس مطبوعاتی، توسط مربیان، کادر فنی و اداری مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره باشگاه، علیه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیئت‌های فوتبال، باشگاهها، کمیته‌های فدراسیون و اعضای باشگاه‌ها تصمیمات ذیل اتخاذ و از تاریخ صدور ابلاغیه اجرا می‌شود:     لیگ دسته سوم/ لیگ دسته دوم فوتبال و فوتبال ساحلی و لیگ برتر بانوان سرمربی/کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره   ۱- برای بار نخست ۲۰۰ میلیون تومان جریمه   ۲- برای بار دوم ۳۰۰ میلیون تومان جریمه   ۳- برای بار سوم و تکرار ۴۰۰ میلیون تومان جریمه   - ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.   - صدور اطلاعیه و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل است.   لیگ دسته یک سرمربی/کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره ۱- برای بار نخست ۵۰۰ میلیون تومان جریمه   ۲- برای بار دوم یک میلیارد تومان جریمه   ۳- برای بار سوم و تکرار ۵/۱ میلیارد تومان جریمه   - ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.   - صدور اطلاعیه و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.   لیگ برتر سرمربی/کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره ۱- برای بار اول ۲ میلیارد تومان جریمه   ۲- برای بار دوم ۳ میلیارد تومان جریمه   ۳- برای بار سوم و تکرار ۴ میلیارد تومان جریمه   - ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.   - صدور اطلاعیه و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.   ضمناً علاوه بر جرایم مالی ذکر شده با توجه به مسئولیت مدیران عامل باشگاه‌ها هرگونه تخطی از این دستورالعمل موارد به کمیته‌های قضایی فدراسیون جهت تصمیمات انضباطی شدیدتر" غیر مالی" ارجاع می‌شود.

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره
  • کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!
  • بیانیه نویس‌ها ۲ تا ۴ میلیارد جریمه می‌شوند
  • افضل: جریمه اعضای سپاهان برای دلخوشی هواداران بود
  • عکس| واکنش خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • جلسه مهم هیئت مدیره پرسپولیس برای تمدید قرارداد‌ها
  • تهمیدات باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد سرخپوشان
  • هیئت مدیره پرسپولیس تمدید قرارداد را به درویش واگذار کرد
  • عذرخواهی شجاع خلیل‌زاده پس از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن + عکس