Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@13:30:37 GMT

حیات شبانه را قبول نداریم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۸۷۳۲

به گزارش فارس از کرمان، سردار ایوب سلیمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه یادواره شهدای نظم و امنیت کرمان با بیان اینکه نیروی انتظامی بعد از دفاع مقدس، ۴ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم کرده است، اظهار داشت: این در حالی است که ۸ هزار و ۵۰۰ شهید نیز در آن دوران پرافتخار تقدیم کشور شده است.

وی سال ۹۷ را سال طلایی پلیس دانست و ابراز کرد: در سال گذشته تلاش پلیس به نتیجه رسید و توانستیم کمترین شهادت را داشته باشیم، این در حالی است که سابق بر این در هر ماه تقریبا ۶ شهید داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با ابراز امیدواری از تداوم این مسیر تصریح کرد: در سال ۹۸، پلیس ۱۱ شهید داشته که یکی از آنها در کرمان به شهادت رسیده است.

سلیمانی از نظریه شورای شهر تهران انتقاد کرد و با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان طرح شبانه‌ای داشتیم تا مردم به عبادت شبانه هم مشغول باشند، عنوان کرد: شورای شهر تهران ابراز داشته که چرا این طرح ادامه نمی‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه ماه رمضان ماه ویژه‌ای است و مناجات شبانه مورد تاکید دین ما است، در روزهای غیر از آن برای چه موضوعی این طرح را ادامه دهیم؟ ادامه داد: حیات شبانه را قبول نداریم، این فرهنگ حتی در اروپا هم نیست و زیر بار آن نخواهیم رفت.

سلیمانی پلیس را مسؤول نظم و امنیت کشور معرفی کرد و گفت: پلیس اما نمی‌تواند هر مجلسی را محافظت کند.

وی برنامه‌ریزی را لازمه نظم و امنیت دانست و تصریح کرد: این اشکال ما است که قبل از تبیین و بررسی موضوعی آن را عمومی می‌کنیم و گاهی کسانی آن را به امنیت ربط می‌دهند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان

سرهنگ امین یادگارنژاد گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ۲ عملیات جداگانه از یک دستگاه اتوبوس و یک  مغازه، ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق کشف و تحویل انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.

وی افزود: بدین منظور ۳ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی کرمان معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص جرائم و مفاسد اقتصادی با تلفن ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • جزئیات پرونده‌های قاچاق دختران و خانه فساد؛ پروژه کینگ، چَتِر بِیت و رافائل/ باندهای قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • اقدامات پلیس فتا در زمینه ارتقای امنیت کنکور سراسری
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!