Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از زنجان، به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان، محسن لطیفی اظهار کرد: امسال در ماه مبارک رمضان برای فراهم کردن فضای شاد و توام با نشاط معنوی در سطح استان و بهره‌گیری از فرصت طلایی این ماه مبارک برای تبلیغ معارف دینی، تقویت روحیه همدلی و کمک به همنوعان و انتقال معارف ناب اسلامی در مجموع بیش از 35000 دقیقه برنامه فراخور این ایام تولید، تأمین و پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: بهره‌گیری از حضور کارشناسان و اساتید برجسته حوزه و دانشگاه، تعاملی بودن و استفاده از مشارکت مخاطبان در برنامه‌های مختلف،  معرفی موسسات خیریه و خیرین و نیکوکاران در برنامه‌ها، انعکاس ویژه جشن گلریزان، مشارکت موثر در جلب کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، ارتباط با شبکه‌های سراسری، پخش زنده مراسم شب‌های قدر از شهرستان‌های مختلف، پخش زنده راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان از تمام شهرستانها و پخش زنده ویژه‌برنامه سحری از صحن امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان از جمله شاخص‌ترین برنامه‌های امسال صدا و سیمای مرکز زنجان در این ماه مبارک بود.
این مسئول ابراز کرد: شبکه اشراق با ویژه برنامه‌های آیدین آی، نسیم سحر، جمع‌خوانی قرآن در حسینیه اعظم، بچه‌های مسجد، سی مسجد سی منبر، حافظان وحی، شبهای قدر، روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر مجموعا به مدت 18960 دقیقه، همراه مومنان روزه‌دار بود.
لطیفی ادانه داد: سایر برنامه‌های روتین سیما از جمله آلاچیق، امتداد، جوونی، سیمای ورزش شاپرک، عطر ادینه، راه روشن ، بیزیم ائللر ، برنامه‌های تامینی  پخش و ... در کنار ویژه‌های شبکه اشراق رنگ و بوی ماه عبادت و بندگی را به خود گرفته بودند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجات یادآور شد: شبکه استانی صدا هم با برنامه‌ریزی صورت گرفته در ویژه برنامه‌هایی مانند آی ایشیقیندا، افطارلیق، اوباشدانلیق، شریعت یولی، جزء‌خوانی قرآن و برنامه‌های روتین و تامینی مجموعا به مدت 14600  دقیقه همگام با مخاطبان خود بود.
وی تصریح کرد:  معاونت اطلاعات و اخبار نیز در کنار سایر معاونت تولیدی با تهیه و پخش خبرها، گزارش‌ها و تفسیرهای رادیویی و تلویزیونی، اخبار مکتوب و... به مدت بیش از 1272 دقیقه به ماه مبارک رمضان و موضوعات پیرامون آن پرداخت.
این مسئول افزود: علاوه بر این رادیو نما با تولید و بازپخش400 اسلاید و معاونت فضای مجازی با انتشار 226 مورد ویدئو، خبر، پادکست، کلیپ و آلبوم مجموعا به مدت 14580 دقیقه به ماه مبارک رمضان و مناسبت‌های پیرامون آن پرداختند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان صدا و سیما اشراق رمضان جمع خوانی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، شهرداران تهران و قم و جمعی دیگر از مسئولان ملی و استانی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نشست صمیمی جمعی از مدیران ملی و استانی با محوریت شکرانه خدمات ماه رمضان و نوروز و همچنین بررسی برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی، محمدحسین کشکولی دبیر شورای معارف سیما، علیرضا زاکانی شهردار تهران، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای قم و جمعی از مدیران دیگر از جمله حاضران در این نشست بودند.

در این نشست ضمن تبادل تجربه‌های موفق از برنامه‌های تبلیغی، ترویجی و رسانه‌ای ایام نوروز و ماه رمضان، بر تقویت اقدامات ویژه در حوزه رسانه و تجهیز زیرساخت‌های رسانه‌ای حرم مطهر تاکید شد و مسئولان حاضر آمادگی خود را برای حمایت از برنامه‌های گوناگون حرم مطهر اعلام کردند.

برگزاری جشن‌های دهه کرامت، گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر به صورت سراسری در کشور و به صورت متمرکز در قم از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بوده است.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از طرف تولیت و دیگر خدام این آستان مقدس، از همراهی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای برگزاری مراسم نوروز و رمضان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر