Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معارفه حجت الاسلام سید علی موسوی به عنوان رابط نمایندگی حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان با حضور مسئول و معاونت‌های نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود برگزار شد.
در این جلسه علی آملی فرمانده حوزه ضمن تقدیر وتشکر از برادر صالحی به جهت فعالیت یک دهه وی در حوزه اعلام آمادگی خود را جهت حمایت از حجت الاسلام موسوی اعلام و همکاری لازم در این زمینه را که باعث رشد معنویت در بسیجیان در منطقه زیراستاق بخش مرکزی شهرستان بیرجند را به همراه خواهد داشت را نوید بخش دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام عیسی سلیمانی مسول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه شاهرود نیز تزریق نیرو‌های تازه نفس و معتقد را باعث پیش برنده بودن سپاه و خواستار هماهنگی بین مسول نمایندگی و فرماندهی حوزه شد.
در پایان از فعالیت‌های عبدالحسین صالحی مسئول قبلی رابط نمایندگی حوزه تقدیر و تشکر شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم عفاف و حجاب در طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام جزایی در حاشیه جلسه تعامل دستگاه قضا و پلیس با تأکید بر اینکه آحاد مردم استان مرکزی خود را ملزم به رعایت حجاب و پوشش اسلامی می‌دانند گفت: نوع نگاه در این طرح تکریم و ارشادی است و افراد بد پوشش نیز به تذکرات پلیس توجه کرده و پوشش خود را اصلاح کرده‌اند.

او با اشاره به اینکه اجرای این طرح موجب رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس شده تصریح کرد: با افراد خاطی که بخواهند هنجارشکنی کنند برابر قانون برخورد می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به وظایف دستگاه قضایی در حوزه عفاف و حجاب گفت: انسجام و تعاملات دستگاه قضایی و پلیس بازتاب رضایت و امنیت پایدار را به دنبال دارد.

حجت الاسلام جزایی با اشاره به اینکه مهمترین هدف پلیس و دستگاه قضایی جلب رضایت عمومی و ایجاد امنیت پایدار در جامعه است گفت: گسترش تعاملات بین دو دستگاه باعث سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی و کاهش جرم در سطح استان شده است.

او ادامه داد: امروز پلیس با تمام توان در راه تحقق نظم امنیت پایدار قدم برمی‌دارد.

دیگر خبرها

  • معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • ۱۵ مجلد مجموعه آثار بقیع رونمایی شد
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • ساماندهی سگ‌های بلاصاحب البرز بدون هماهنگی همه شهرستان‌ها نتیجه‌بخش نیست
  • تکریم عفاف و حجاب در طرح نور
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا از یگان مستقر در خط مرزی
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است