Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:01:44 GMT

اقدام وزارت فرهنگ برای شایسته گزینی مدیران

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۸۸۶۵

اقدام وزارت فرهنگ برای شایسته گزینی مدیران

به گزارش روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه با انتشار فراخوانی اعلام کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد برای جذب شایسته ترین مدیران در مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، نسبت به جذب معاون مقررات گذاری و کسب و کارهای فرهنگی و رییس گروه برنامه ریزی و نظارت از میان افراد رسمی و پیمانی دستگاه های دولتی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


واجدین شرایط تا ۳۱ خردادماه جاری می توانند به سایت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال به نشانی https://www.saramad.ir/fa/jazbniroo مراجعه و فرم متقاضیان را تکمیل و اطلاعات و سوابق خود را بارگزاری کنند.

بر اساس این فراخوان تهیه و تنظیم ضوابط و مقررات نظام تنظیم گری کسب و کارهای فرهنگی و رتبه بندی محصولات و فعالیت های فرهنگی در فضای مجازی، شناسایی و ساماندهی نشر دیجیتال و تنظیم مقررات برای موسسات، فعالان و آثار فرهنگی و هنری در فضای مجازی و ایجاد و تقویت زمینه های سرمایه گذاری و حمایت از کارآفرینی فرهنگی در فضای مجازی اهم وظایف مورد انتظار معاون مقررات گذاری و کسب و کارهای فرهنگی ذکر شده است.

همچنین نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات مرکز، بهبود مستمر وضعیت ساختاری، نظارت بر استانداردها و نظام های رتبه بندی رسانه ها، فعالیت ها و آثار، محصولات و خدمات فرهنگی، هنری و رسانه ای دیجیتال، ابزارها، خدمات و مراکز مرتبط و ضوابط و مقررات اعطای آنها در چارچوب قوانین مربوط و تدوین برنامه و بودجه سالیانه مرکز و پیگیری امور مربوط به تصویب و تخصیص بودجه از جمله وظایف رییس گروه برنامه ریزی و نظارت است.
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: توسعه حوزه ICT در کردستان به نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی تحمیل شده و شتاب‌دهی اقتصاد استان کمک خواهد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، میثم عابدی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با فعالان حوزه ICT که در پارک علم و فناوری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: استان کردستان به‌واسطه داشتن نیرو‌های جوان و متخصص در حوزه مهارت‌های مرتبط با ICT و اقتصاد دیجیتال، می‌تواند سهم قابل توجهی از اقتصاد دیجیتال کشور داشته باشد.

وی افزود: توسعه حوزه ICT در کردستان به نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی تحمیل شده و شتاب‌دهی اقتصاد استان کمک خواهد کرد.

 معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حوزه ICT را مردمی خواند و تصریح کرد: برای ایجاد تغییرات در استان می‌بایست مشکلات موجود احصا و با برنامه‌ریزی‌های مناسب موانع و مشکلات برطرف شود.

وی تصریح کرد: طی جلسات با فعالان راهکارهایی برای توسعه و گسترش فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان استان در حوزه مهارت‌های مرتبط با ICT و اقتصاد دیجیتال مطرح و پیگیری خواهد شد. 

عابدی همسایگی کردستان با کشور عراق و اقلیم را مزیت مناسبی دانست و عنوان کرد: با توجه به عقب‌ماندگی و تقاضای بازار عراق در حوزه اقتصاد دیجیتال و ICT، فرصت مناسبی برای حضور و توسعه خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان استان کردستان در این فضا وجود دارد.

وی به حوزه آموزش‌ دیجیتال اشاره و اضافه کرد: وزارت ارتباطات با همکاری آموزش و پرورش در حال اجرای برنامه ملی "ایران دیجیتال" است که سال گذشته به صورت آزمایشی در 10 استان اجرا شد و امسال در کل کشور انجام می‌شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اذعان کرد: کردستان نیز با توجه به ظرفیت دانش‌آموزشی مناسب استان، 10هزار نفر از دانش‌آموزان دوره متوسطه با همکاری بخش خصوصی و آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.

وی؛ هدف از سفر به استان کردستان را احصا‌ء‌ مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه صنعت، چاره‌اندیشی برای رفع آن‌ها و پیگیری مسائل وزارت‌خانه در استان کردستان عنوان کرد.

گفتنی است که در این جلسه واحد‌های دانش‌بنیان به طرح مسائل و موانع پیش‌روی شرکت‌ها پرداختند و خواستار حمایت‌های ویژه از سوی وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران استانی شدند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی